Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men det er sikkert fortsatt mange timer til jeg blir trøtt, for jeg sov til kl 15 i dag. Er bare lei av å være våken, har ventet i flere timer allerede på å bli trøtt. Har ingenting jeg skal rekke i morgen, men vil bare sove. Skulle ønske jeg hadde en soveknapp. Flere som av og til bare er skikkelig lei av å være våken og vil desperat sove, selv om du ikke er trøtt? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486348-jeg-har-s%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja men tar seroquel da. Det er alltid kjedelig å sove til langt på dag og så får man ikke sove til kvelden 

Anonymkode: 52dee...4ef

Hvis jeg våkner tidlig, så blir dagen så lang da. Men hvis jeg våkner sent, så får jeg ikke sove til kvelden som du sier 😕 
Ja, ja. Det er jo bra man får sove i det hele tatt da, har slitt med insomni tidligere og det er noe av det verste jeg vet

Leit å lese at du også sliter. Det virker som om mange har det vanskelig for tiden.

Jeg har også bare lyst til å sove, men i mitt tilfelle er jeg konstant trøtt og sover mye mer enn normalt. Det vil si at jeg sover stort sett hele natten og veldig mye på dagen i tillegg. Når jeg våkner blir jeg nedtrykt fordi jeg ikke vil være våken – jeg vil bare rømme fra alt og fortsette å sove. Det er merkelig, for dette er så ulikt meg og slik jeg pleier å være.

Endret av Martine

Har du noe å gjøre på dagtid sånn at du kan presse deg opp tidligere? Høres ut som døgnrytmeforskyving dette. For du sovner liksom når du er trøtt? 

Men ingen spøk det heller! Hvis man ikke har ytre rammer som tvinger en opp til samme tid hver eneste dag sklir det fort ut for mange. Ikke lett det der. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...