Gå til innhold

Kan behandler se om man har vært inne i journalen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor det egentlig? Det kan jo hende behandlet bare tenker at det er fint at du følger og er interessert i din egen behandling? Ville nok vært rarere om behandler aldri hadde sett at du har sett 

Anonymkode: 59eb1...3b5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor det egentlig? Det kan jo hende behandlet bare tenker at det er fint at du følger og er interessert i din egen behandling? Ville nok vært rarere om behandler aldri hadde sett at du har sett 

Anonymkode: 59eb1...3b5

Hvordan kan de se det?

Anonymkode: 0ad31...103

Dette temaet har vært på bordet her en del ganger, naturligvis. Slik jeg har forstått det kan ikke behandlere se din aktivitet på Helsenorge. 

Til vanlig eller hvis jeg er dårlig da, så ville jeg synes det var flaut om de så det men hvorfor skal man egentlig være flau over det? Det er greit å sjekke om dere har oppfattet situasjonen på samme måte. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...