Gå til innhold

Hva skjer i "saken"/hos behandler ved pasients selvmord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Der håndterte han det riktig.

 

Selv har jeg opplevde det motsatte for 5-6 år siden, at en fra psykiatrien kom bort og presenterte seg. Hva jeg vet, hadde vi ingen avtaler om slikt. Jeg har gjort avtaler med de få jeg har fått god kontakt med.

Avtaler om at dere hilser?

Anonymkode: f24e5...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Avtaler om at dere hilser?

Anonymkode: f24e5...794

At vi kan hilse ja, om jeg ikke er sammen med svært mange mennesker. Det er jeg så å si aldri. Dette gjelder bare et par personer i psykiatrien - ingen terapeuter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg og min behandler så hverandre i byen en lørdag. Jeg hilset ikke og min behandler sa etterpå at han gjerne ville hilset på meg men at han ikke gjorde det da han ikke visste hvordan jeg ville reagere.

Anonymkode: f24e5...794

Det er sånn med alle som jobber i helse, enten man er en som jobber direkte med pasienter, er vaktmester eller innleid elektriker. Det er ikke lov å hilse og evt snakke med pasienter før pasienten selv hilser. Det går under taushetsplikten og noe man signerer på før man slippes inn der pasienter oppholder seg. 

Endret av Emoji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...