Gå til innhold

Var avslutning på DPS i et samarbeid mellom deg og behandler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Eller kom det litt uventet på deg og du følte deg ikke klar?

Anonymkode: 7ee01...d31

Svar selv først da? Har du blitt avsluttet uventet? 

Anonymkode: 08631...b6a

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvilken problemstilling dreide det seg om? Depresjon her. Har du klart deg uten hjelp i ettertid?

Traumer, men fikk ikke prate om de. DPS var mer interessert i å prate om feil jeg hadde gjort i oppveksten. 

AnonymBruker
lavender skrev (6 minutter siden):

Har vel hatt 6 forskjellige polikliniske behandlere. Alle gangene bortsett fra en avsluttet vi i samråd på mitt initiativ. En gang måtte vi avslutte brått fordi behandler skulle bytte jobb. 

Over hvor mange år fikk du hjelp? Kjente du selv at du begynte å bli frisk og kunne klare deg selv?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Over hvor mange år fikk du hjelp? Kjente du selv at du begynte å bli frisk og kunne klare deg selv?

Jeg har vært syk i 9 år til sammen, men har stort sett ikke gått i behandling over så lange perioder. Lengste jeg gikk i behandling hos samme behandler var 2 år, mens resten av behandlerne hadde jeg mest alt fra noen måneder til nærmere 1 år. Enkelte av gangene kjente jeg på det som du beskriver med at jeg begynte å bli bra og kunne klare meg selv, mens andre ganger handlet det også om at jeg var lei av å gå i behandling og følte at jeg ikke kom noen vei og at jeg kjente på ett behov på å forsøke klare meg selv.

AnonymBruker
lavender skrev (6 minutter siden):

Jeg har vært syk i 9 år til sammen, men har stort sett ikke gått i behandling over så lange perioder. Lengste jeg gikk i behandling hos samme behandler var 2 år, mens resten av behandlerne hadde jeg mest alt fra noen måneder til nærmere 1 år. Enkelte av gangene kjente jeg på det som du beskriver med at jeg begynte å bli bra og kunne klare meg selv, mens andre ganger handlet det også om at jeg var lei av å gå i behandling og følte at jeg ikke kom noen vei og at jeg kjente på ett behov på å forsøke klare meg selv.

Takk for svar. Kan jeg spørre om problemstilling/sykdom? Jeg har vært syk i 3 år. Bp2.

Annonse

AnonymBruker
lavender skrev (25 minutter siden):

Har vel hatt 6 forskjellige polikliniske behandlere. Alle gangene bortsett fra en avsluttet vi i samråd på mitt initiativ. En gang måtte vi avslutte brått fordi behandler skulle bytte jobb. 

Gikk du på nav i denne perioden? 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar. Kan jeg spørre om problemstilling/sykdom? Jeg har vært syk i 3 år. Bp2.

Ja, jeg har også bipolar 2. Og jeg slet mest med depresjon og suicidalitet da jeg gikk i behandling.

AnonymBruker
lavender skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har også bipolar 2. Og jeg slet mest med depresjon og suicidalitet da jeg gikk i behandling.

Det samme som meg da. Det var også jeg som skrev om selvhat i innlegget ditt angående brevet.

AnonymBruker
lavender skrev (3 minutter siden):

Er du helt frisk og jobber 100 prosent nå? Vil du si noe om hva  behandlerne lærte deg slik at du følte for å klare deg selv?

AnonymBruker
lavender skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg hadde AAP.

Åja da blir det jo annerledes siden da får dps beskjed fra nav om at de MÅ ta deg inn og ha deg i behandling så da blir du ikke avsluttet mot din vilje. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...