Gå til innhold

Jeg sliter psykisk, men har aldri skjønt hva som er feil med meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kjenner seg selv igjen. Jeg er henvist til dps og har time på mandag, men hodet mitt fungerer ikke. 

Jeg er sykt deprimert da. Jeg klarer aldri være perfekt. Bruker all tid på å tenke på utseende mitt og alle ting med meg som er feil og ting jeg ikke får til.

Jeg er også veldig misunnelig på andre. Om de ikke har utseende så har dem andrw kvaliteter, jeg har ingen. Føler meg som en taper. 

Anonymkode: 4a340...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har du alltid vært sånn som du er nå? Eller er det noe som har kommet, og du har blitt en annen person enn slik du en gang var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (48 minutter siden):

Du må begynne på antidepressiva. Foreslå det for behandler når du begynner.

Ja vet, men er jo så vanskelig å sove på cipralex sier mange og at man legger på seg mye.

Anonymkode: 4a340...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja vet, men er jo så vanskelig å sove på cipralex sier mange og at man legger på seg mye.

Anonymkode: 4a340...42f

Det er mange AD man ikke legger på seg av. Du kan for eksempel prøve Efexor, den legger man ikke på seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (7 minutter siden):

Det er mange AD man ikke legger på seg av. Du kan for eksempel prøve Efexor, den legger man ikke på seg av.

Men den må funke på angst i kombo.

Anonymkode: 4a340...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men den må funke på angst i kombo.

Anonymkode: 4a340...42f

Ja Efexor funker bra på angst for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja vet, men er jo så vanskelig å sove på cipralex sier mange og at man legger på seg mye.

Anonymkode: 4a340...42f

Det finnes mange ulike preparater. Er cipralex kjent for å bidra til vektøkning? Det ante jeg ikke. Jeg tar det uten bivirkning i den retningen. Søvnen min er ræva da, men det var den før også. Akkurat hva du skal prøve ut finner du ut sammen med legen, om du skal ta noe, og mulig du må prøve forskjellige innen du finner noe som passe deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Zoloft er den som skal ha færrest bivirkninger. Og funker både på angst og depresjon (skal den gjøre hvertfall).

Du høres veldig ut som meg for noen år siden. Jeg har utseendet, i følge andre. Men jeg fikk faktisk høre sånn som «når folk ser deg så er det lett å få høye forventninger til deg, men så blir de kjent og så er du «bare» sånn». Kunne dreie seg om karriere, hvor populær jeg var osv. Jeg var tydeligvis noen man trodde var suksessfull og populær, men så var jeg ikke noen av delene. Ei med mitt utseende måtte være mer ditt og datt. 

Men jeg evnet ikke å finne noe ved meg som kunne bli satt pris på og i tillegg så skjønte jeg ikke hvorfor det var så forbanna viktig hele tiden. 
 

I dag har jeg jobb og venner, men når jeg var deprimert så hadde jeg en stund ingen av delene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...