lavender Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Jeg holder for tiden på å skrive ett brev til meg selv som jeg har holdt på å skrevet på i flere uker nå. Tanken er at brevet skal være noe jeg kan lese i tøffere og tyngre perioder og som kanskje kan hjelpe meg. Jeg lurer derfor på: Hva ville du skrevet i ett slikt brev til deg selv? Skjønner det kan være veldig personlig å dele, så setter så fall veldig pris på de som ønsker å dele. Her er slutten på brevet til meg selv (som jeg enda ikke har skrevet ferdig), som er hentet fra en tekst jeg skrev for flere år siden: Noen ganger kan alt være så mørkt at du kan tenke at du ikke ser noe fremtid. At livet ikke er for deg. At du ikke er laget for denne verdenen. At du ikke er sterk nok eller har mot nok. Men du må tørre tro på at det vil bli bedre. At du klarer det. At endring faktisk er mulig samme hvor håpløst det kanskje føles akkurat nå. Det vil ta tid, man må være realistisk. Men en dag vil du kunne se tilbake på denne perioden i livet og se at livet er verdt alt det du har vert igjennom. Du kan føle at du lever. Tørre tro på at det vil vare og ikke bare ende i ennå et tilbakefall. Ta vare på lysglimtene. Hold fast i håpet. I alt det du gjør og tenker, ikke glem det å holde fast i livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486436-hva-ville-du-skrevet-i-ett-brev-til-deg-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september lavender skrev (11 minutter siden): Jeg holder for tiden på å skrive ett brev til meg selv som jeg har holdt på å skrevet på i flere uker nå. Tanken er at brevet skal være noe jeg kan lese i tøffere og tyngre perioder og som kanskje kan hjelpe meg. Jeg lurer derfor på: Hva ville du skrevet i ett slikt brev til deg selv? Skjønner det kan være veldig personlig å dele, så setter så fall veldig pris på de som ønsker å dele. Her er slutten på brevet til meg selv (som jeg enda ikke har skrevet ferdig), som er hentet fra en tekst jeg skrev for flere år siden: Noen ganger kan alt være så mørkt at du kan tenke at du ikke ser noe fremtid. At livet ikke er for deg. At du ikke er laget for denne verdenen. At du ikke er sterk nok eller har mot nok. Men du må tørre tro på at det vil bli bedre. At du klarer det. At endring faktisk er mulig samme hvor håpløst det kanskje føles akkurat nå. Det vil ta tid, man må være realistisk. Men en dag vil du kunne se tilbake på denne perioden i livet og se at livet er verdt alt det du har vert igjennom. Du kan føle at du lever. Tørre tro på at det vil vare og ikke bare ende i ennå et tilbakefall. Ta vare på lysglimtene. Hold fast i håpet. I alt det du gjør og tenker, ikke glem det å holde fast i ❤️ Anonymkode: 6be83...0f0 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486436-hva-ville-du-skrevet-i-ett-brev-til-deg-selv/#findComment-4317090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september lavender skrev (22 minutter siden): Jeg holder for tiden på å skrive ett brev til meg selv som jeg har holdt på å skrevet på i flere uker nå. Tanken er at brevet skal være noe jeg kan lese i tøffere og tyngre perioder og som kanskje kan hjelpe meg. Jeg lurer derfor på: Hva ville du skrevet i ett slikt brev til deg selv? Skjønner det kan være veldig personlig å dele, så setter så fall veldig pris på de som ønsker å dele. Her er slutten på brevet til meg selv (som jeg enda ikke har skrevet ferdig), som er hentet fra en tekst jeg skrev for flere år siden: Noen ganger kan alt være så mørkt at du kan tenke at du ikke ser noe fremtid. At livet ikke er for deg. At du ikke er laget for denne verdenen. At du ikke er sterk nok eller har mot nok. Men du må tørre tro på at det vil bli bedre. At du klarer det. At endring faktisk er mulig samme hvor håpløst det kanskje føles akkurat nå. Det vil ta tid, man må være realistisk. Men en dag vil du kunne se tilbake på denne perioden i livet og se at livet er verdt alt det du har vert igjennom. Du kan føle at du lever. Tørre tro på at det vil vare og ikke bare ende i ennå et tilbakefall. Ta vare på lysglimtene. Hold fast i håpet. I alt det du gjør og tenker, ikke glem det å holde fast i livet. Varme og oppmuntrende ord du har skrevet. Jeg har mye selvhat så det ville ikke vært en god ide for meg å gjøre det samme. Jeg strever veldig. Anonymkode: 6be83...0f0 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486436-hva-ville-du-skrevet-i-ett-brev-til-deg-selv/#findComment-4317096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavender Skrevet 8. september Forfatter Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Varme og oppmuntrende ord du har skrevet. Jeg har mye selvhat så det ville ikke vært en god ide for meg å gjøre det samme. Jeg strever veldig. Anonymkode: 6be83...0f0 Leit å høre at du sliter med selvhat, det er så ødeleggende det. Jeg har også slitt med mye selvhat tidligere. Eller, jeg har vel fortsatt en del selvhat, men jeg klarer la det ligge stort sett nå da. Med det mener jeg altså at jeg har ett selvhat i meg men jeg klarer stort sett å unngå å aktivt tenke at jeg hater meg selv eller å ramse opp alt som jeg gjør feil, alt jeg hater med meg selv og alt som aldri blir bra nok. Det har vel på mange måter blitt lettere å tenke positivt om meg selv etter at jeg ble bedre psykisk så det har nok bare automatisk bedret seg litt av seg selv tror jeg, og det har blitt mye bedre enn det var før nå og det er jeg glad for. Jeg håper du også kan få det bedre med deg selv etter hvert og klare legge fra deg selvhatet med tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486436-hva-ville-du-skrevet-i-ett-brev-til-deg-selv/#findComment-4317100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september lavender skrev (3 minutter siden): Leit å høre at du sliter med selvhat, det er så ødeleggende det. Jeg har også slitt med mye selvhat tidligere. Eller, jeg har vel fortsatt en del selvhat, men jeg klarer la det ligge stort sett nå da. Med det mener jeg altså at jeg har ett selvhat i meg men jeg klarer stort sett å unngå å aktivt tenke at jeg hater meg selv eller å ramse opp alt som jeg gjør feil, alt jeg hater med meg selv og alt som aldri blir bra nok. Det har vel på mange måter blitt lettere å tenke positivt om meg selv etter at jeg ble bedre psykisk så det har nok bare automatisk bedret seg litt av seg selv tror jeg, og det har blitt mye bedre enn det var før nå og det er jeg glad for. Jeg håper du også kan få det bedre med deg selv etter hvert og klare legge fra deg selvhatet med tiden. Takk for fine ord. Anonymkode: 6be83...0f0 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486436-hva-ville-du-skrevet-i-ett-brev-til-deg-selv/#findComment-4317104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.