Gå til innhold

Er det lite smart å avslutte behandling på DPS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
lavender skrev (Akkurat nå):

Hva er grunnen til at du ønsker å prøve deg uten hjelp da? Hvis jeg var deg ville jeg heller avtalt at du tar en pause.

Jeg vil ikke ta opp plass/føler ikke jeg fortjener hjelpen. Jeg er ikke et ekte menneske.

Anonymkode: ddc68...c73

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil ikke ta opp plass/føler ikke jeg fortjener hjelpen. Jeg er ikke et ekte menneske.

Kan kjenne meg igjen i den følelsen. Men det beste du kan gjøre er nok å være i behandling til du har fått den hjelpen du trenger og ikke avslutte mot behandlers anbefaling. 

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi, mener du at du er noe annet en et menneske på den måten at du faktisk er noe annet? Eller er det mer du føler deg ikke verdt noe? Fordi hvis det er det første så er det tegn på psykose.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det du skriver her er bevis nok på at du trenger hjelp. Dette er ikke friske tanker.

Anonymkode: 2cc61...17e

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da blir du nok nektet penger fra nav.

Ja, NAV kan avslutte AAP dersom man nekter å ta imot behandling, men det betyr ikke at annen behandlingsform og/eller oppfølging ikke kan diskuteres. (Kilde: saksbehandler hos NAV.)

AnonymBruker
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Ja, NAV kan avslutte AAP dersom man nekter å ta imot behandling, men det betyr ikke at annen behandlingsform og/eller oppfølging ikke kan diskuteres. (Kilde: saksbehandler hos NAV.)

Jeg vil bare presisere at jeg jobber 50 prosent. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette er jo grunn til bekymring og noe du absolutt må ta på alvor.

Anonymkode: 510f6...067

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...