Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LGLG skrev (1 time siden):

Jeg har vokst om med søskenvold og søskenaggresjon fra en fire år eldre storebror med asperger. Prøver å finne litterater om temaet, men det er slunkent. Hvorfor er det så lite fokus på dette når det er så skadelig?

Har du lest bøkene til Olaug Nilssen, f.eks.  Uønska åtferd?

frosken skrev (23 timer siden):

Har du lest bøkene til Olaug Nilssen, f.eks.  Uønska åtferd?

Takk for svar!

Har sjekket ut omtaler av bøkene hennes nå, og det er ikke helt det jeg er ute etter. Er interessert i faglitteratur og selvopplevde historier. Ser at jeg ikke fikk frem det.

LGLG skrev (2 minutter siden):

Takk for svar!

Har sjekket ut omtaler av bøkene hennes nå, og det er ikke helt det jeg er ute etter. Er interessert i faglitteratur og selvopplevde historier. Ser at jeg ikke fikk frem det.

Olaug Nilssen sine bøker er delvis basert på selvopplevde historier. Men søsknene er kanskje svakere fungerende enn broren din var. 

frosken skrev (9 minutter siden):

Olaug Nilssen sine bøker er delvis basert på selvopplevde historier. Men søsknene er kanskje svakere fungerende enn broren din var. 

Ja, det er stor forskjell på fungeringen så det er vanskelig å relatere meg til historiene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...