Gå til innhold

Andre som har mange selvmordstanker i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke noe å snakke om. Blir heller ikke bedre av at en psykolog sitter å sier stakkars deg og sånn falsk empati. 

Anonymkode: 52d6b...70d

Behandleren min har aldri sagt stakkars deg til meg. Null dulling. 

Anonymkode: 39f90...d1c

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ja, men for min del er det ikke bare tanker. Jeg har faktisk tenkt til å ta selvmord. Spørsmålet er ikke om jeg gjør det, men når. Og jeg kommer ikke til å gjøre det i nærmeste månedene for å si det sånn. 

Anonymkode: 52d6b...70d

Bra det ikke er de nærmeste månedene da. Ting kan heldigvis snu underveis og bli bedre for deg:)

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (39 minutter siden):

Ja plages veldig med det nå. Er tvangsinnlagt og har spurt om ECT. Det er mitt eneste håp nå.

Forstod at du har det skikkelig vanskelig nå. Det har jeg også, er så sliten. Håper de får fart på seg og gir deg behandlingen.

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Forstod at du har det skikkelig vanskelig nå. Det har jeg også, er så sliten. Håper de får fart på seg og gir deg behandlingen.

Takk. Håper det blir bedre for deg også snart. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...