Gå til innhold

Dere som er sykemeldte/AAP/uføre: Hva gjør dere på dagtid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ufør her og lurer på hva andre gjør om dagene?

For meg så avhenger det veldig av hva jeg klarer å gjøre pga helsen. Men på gode dager blir det å ordne litt hjemme, se på tv, høre på musikk, trene, dra på biblioteket, bake. Har lyst å begynne å spille litt igjen også!

Og de dagene jeg ikke orker så mye, så hviler jeg bare.

Hva gjør dere andre?

Anonymkode: 08f49...a33

Fortsetter under...

AnonymBruker

Teller timer til middag, så timer til å kunne legge seg og sove igjen. I bedre perioder tar jeg en løpetur, tar t banen ned til byen for å se folk siden jeg ikke har noe venner eller familie, ser litt på tv, spiller nintendo, lager mat, rydder og vasker, leser bok..

Anonymkode: 097f0...d87

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Teller timer til middag, så timer til å kunne legge seg og sove igjen. I bedre perioder tar jeg en løpetur, tar t banen ned til byen for å se folk siden jeg ikke har noe venner eller familie, ser litt på tv, spiller nintendo, lager mat, rydder og vasker, leser bok..

Anonymkode: 097f0...d87

Jeg jobber deltid. Etterpå sover/hviler jeg, gjør husarbeid, trener, gjør husarbeid, noen ganger treffer jeg en venn.

Anonymkode: 35a0d...78b

AnonymBruker

Har begynt på fontenehuset så er der noen dager i uka. Ellers ser jeg på tv, spiser fjordland. Er veldig glad i fontenehuset siden det er eneste stedet jeg treffer andre mennesker selvom jeg ikke snakker så mye med de annet enn praktisk angående det vi jobber med. 

Anonymkode: 1ce8f...d39

Annonse

28 minutes ago, psykedeliker said:

Følger manus og opprettholder samfunnsløgnen. (Det er ihvertfall det folk tror, og det passer meg utmerket!)

Hva legger du i dette egentlig? Er ikke første gang du snakker i de baner 😅

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har begynt på fontenehuset så er der noen dager i uka. Ellers ser jeg på tv, spiser fjordland. Er veldig glad i fontenehuset siden det er eneste stedet jeg treffer andre mennesker selvom jeg ikke snakker så mye med de annet enn praktisk angående det vi jobber med. 

Anonymkode: 1ce8f...d39

Samme her. Glad jeg har ett fontenehus å gå til, da blir resten av dagen litt bedre. 

Anonymkode: e163f...764

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...