Gå til innhold

Har noen prøvd chattetjenesten "sidetmedord.no"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, flere ganger. Eneste som er dumt er at de har veldig begrenset tid (ca 15 minutter mener jeg på). Så mtp det ville jeg heller anbefalt Kirkens SOS hvis du har behov for en lengre samtale, der har jeg chattet opp mot 45 minutter - 1 time . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (8 minutter siden):

Ja, flere ganger. Eneste som er dumt er at de har veldig begrenset tid (ca 15 minutter mener jeg på). Så mtp det ville jeg heller anbefalt Kirkens SOS hvis du har behov for en lengre samtale, der har jeg chattet opp mot 45 minutter - 1 time . 

Tusen takk for svar. Da prøver jeg heller Kirkens SOS.

Anonymkode: 8d88a...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (1 time siden):

Ja, flere ganger. Eneste som er dumt er at de har veldig begrenset tid (ca 15 minutter mener jeg på). Så mtp det ville jeg heller anbefalt Kirkens SOS hvis du har behov for en lengre samtale, der har jeg chattet opp mot 45 minutter - 1 time . 

Du får inntil 90 min på chat hos Kirkens SOS. Det er helt OK å skrive om vonde tanker og selvmordstanker.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
ISW skrev (3 timer siden):

Du får inntil 90 min på chat hos Kirkens SOS. Det er helt OK å skrive om vonde tanker og selvmordstanker.

Da prøver jeg der. Takk. Kan man være anonym eller må man logge inn?

Anonymkode: 8d88a...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Da prøver jeg der. Takk. Kan man være anonym eller må man logge inn?

Anonymkode: 8d88a...be0

Helt anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...