Gå til innhold

Synes det er så mange bipolare her

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Sokk skrev (12 minutter siden):

Og hva er din unnskyldning for å skrive det du skriver i denne tråden? Det er heller ikke spesielt hyggelig.  

Jeg er jo veldig klar over at det fins dem som ikke er enig i det jeg skriver, men jeg velger å ikke skrive mer om de erfaringene.  Vi har alle ulike meninger og erfaringer. 

Anonymkode: 4fb0a...3a8

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Der er jeg helt uenig. Bipolare er blant de aller enkleste å jobbe med.

At det er mange bipolare på et psykiatrinettsted synes jeg er selvsagt og slik det skal være.

Hva innebærer det at bipolare er de enkleste å jobbe med?

Anonymkode: be4bd...650

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva innebærer det at bipolare er de enkleste å jobbe med?

Blant  annet at de er åpne for ny kunnskap. De er ofte fornuftsstyrt og ønsker forskningsbasert behandling. De er vanligvis flinke til å stille kritiske spørsmål, og de blir fornøyde når de får troverdige svar. De fleste har høy lojalitet til anbefalt behandling.

Og det er behagelig sjelden at de svarer med "ja, men...."

AnonymBruker
nachnoo skrev (11 minutter siden):

Blant  annet at de er åpne for ny kunnskap. De er ofte fornuftsstyrt og ønsker forskningsbasert behandling. De er vanligvis flinke til å stille kritiske spørsmål, og de blir fornøyde når de får troverdige svar. De fleste har høy lojalitet til anbefalt behandling.

Litt morsomt at du drar alle bipolare under en kam. Men takk for svaret ditt. Interessant!

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Litt morsomt at du drar alle bipolare under en kam. Men takk for svaret ditt. Interessant!

Hvis du leser nøye, så der du at jeg ikke gjør det. De er ofte. De er vanligvis. De fleste. Sjelden.

Endret av nachnoo

Annonse

Gjest Vendi
nachnoo skrev (24 minutter siden):

Slettet dette svaret mitt da jeg så nå hva du svarte anonym over her. 

Endret av Vendi
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sier ikke dem er helt like, men dem har flere fellestrekk som er veldig negativt for dem og andre rundt dem. Har kjent 5 med biplare hittil i livet mitt og dem har alle flere likheter. Har opplevd mye ondt fra dem. Men klart dem har og noen ulikheter som alle folk har.

Selv er jeg ikke særlig begeistret for folk som bruker objektivform av personlige pronomen der det burde vært subjektsform. Hva slags mennesker gjør sånt! Kommafeil tilgir jeg lettere. Akkurat DEM har JEG forståelse for. 

AnonymBruker
krøll9 skrev (48 minutter siden):

Selv er jeg ikke særlig begeistret for folk som bruker objektivform av personlige pronomen der det burde vært subjektsform. Hva slags mennesker gjør sånt! Kommafeil tilgir jeg lettere. Akkurat DEM har JEG forståelse for. 

Mobbe noen med lese og skrivevansker? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...