Gå til innhold

Hvordan har du det i dag?

Anbefalte innlegg

Har egentlig hatt en grei dag, selvom jeg har endel uro for tiden.  Har vært hos fysioterapeuten idag og han begynte å behandle meg for Piriformis (tror jeg det het) Endelig en som skjønner at det går an å ha flere ting samtidig. Ellers har de bare konsentrert seg om ryggen.  Var ikke så happy da manuellterapeuten skulle ut i permisjon, men han her virker like flink. Så er fornøyd med dagen så langt.

Fortsetter under...

Eva Sofie skrev (9 minutter siden):

Jeg har det fint og sitter igjen med mange inntrykk etter travle dager, seminar og møter på jobb.

Men - nå kommer "baksmellen", der jeg dessverre blir helt tappet for fysiske krefter. Jeg håper at perioden med energiløshet blir kortest mulig.

Det er viktig å fylle livet med noe en opplever gir mening, trives med og synes er interessant etc.

Ja, det er innmari viktig å fylle livet med noe som gir mening. Ellers tapper en bare batteriet.

Håper du snart får kreftene igjen:-)

Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden):

Men han jeg har nå sa at det ikke gikk an siden jeg ikke hadde blitt manisk på antidepressiva og at antidepressiva er helt uaktuelt for bipolare. Men jeg har jo fått det i kombinasjon med antipsykotika da.

Jeg lurer på hva behandleren din har røyka. Det er absolutt ikke sånn at alle med bipolar blir maniske av antidepressiva og heller ikke alle antidepressiva… og som du nevner går du på AP samtidig… Får du ny behandler når du blir overført?

Og årsaken til depresjonen, hallo, er han/hun klar over at du har alvorlige biologisk betingede diagnoser..? Du har opplevd masse stressende og bråseponerte Zoloft og så begynte på den igjen. Mener han/hun at du skal finne et eller annet relasjonelt eller personlighetsmessig som liksom skal være årsaken? Er dette en psykolog? Jeg merker jeg opparbeidet meg mer og mer fordommer mot psykologer. Jeg skjønner god at du er frustrert!

Til trådens tema: jeg har det greit. Jeg konsentrerer meg fint på skolen, men utenom det er jeg anspent, fjern og surrete og jeg har fått et gjensyn med «svimmelheten» min den siste uka. Men humøret er fint da 😊

Den forsvunne diamanten
Sokk skrev (14 minutter siden):

Jeg lurer på hva behandleren din har røyka. Det er absolutt ikke sånn at alle med bipolar blir maniske av antidepressiva og heller ikke alle antidepressiva… og som du nevner går du på AP samtidig… Får du ny behandler når du blir overført?

Og årsaken til depresjonen, hallo, er han/hun klar over at du har alvorlige biologisk betingede diagnoser..? Du har opplevd masse stressende og bråseponerte Zoloft og så begynte på den igjen. Mener han/hun at du skal finne et eller annet relasjonelt eller personlighetsmessig som liksom skal være årsaken? Er dette en psykolog? Jeg merker jeg opparbeidet meg mer og mer fordommer mot psykologer. Jeg skjønner god at du er frustrert!

Til trådens tema: jeg har det greit. Jeg konsentrerer meg fint på skolen, men utenom det er jeg anspent, fjern og surrete og jeg har fått et gjensyn med «svimmelheten» min den siste uka. Men humøret er fint da 😊

Ja jeg får heldigvis ny behandler. Han er psykolog. Jeg blir forvirret av han fordi på starten av uka så mente han at det klart var medisinendring som var grunnen. Men så nå begynner han å snakke om hvorfor jeg blir deprimert.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...