Gå til innhold

Er så forvirret over dette med hvordan behandle min schizofreni og stemningslidelse!

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan selvsagt det. Men jeg vet om noen som ble feildiagnostisert med psykoselidelse og psykose når det egentlig var eupf og traumer. Både eupf og traumer kan gi psykoselignende symptomer. F. Eks kan man få synshallusinasjoner av tidligere overgripere for de som har opplevd overgrep. Dette kan ofte bli misforstått som psykose. 

Anonymkode: 2f42b...34e

Jeg har ikke hallusinasjoner i det hele tatt så det gjelder ikke nok meg. Men trist det kan bli så ille for andre.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Jeg får spørre igjen da? Jeg er uenig i det med at jeg ble bedre av at noen var snille og gode mot deg så jeg ble mindre deprimert. Men jeg kan godt spørre igjen?

Det hjelper ikke å bare spørre en tilfeldig ansatt på DPS om det. Det må utredning til. Du må gå gjennom utredning for personlighetsforstyrrelser. 

Anonymkode: 1642c...f87

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hjelper ikke å bare spørre en tilfeldig ansatt på DPS om det. Det må utredning til. Du må gå gjennom utredning for personlighetsforstyrrelser. 

Ja jeg skjønte jo det? Jeg mente spørre behandler.

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Ja jeg skjønte jo det? Jeg mente spørre behandler.

Har hen aldri utredet deg systematisk ved spørreskjemaer som SCID ?

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har hen aldri utredet deg systematisk ved spørreskjemaer som SCID ?

Jo det ble gjort når jeg var innlagt over lenger tid over en psykosepost. Og også på bup når jeg var 17/18.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...