Gå til innhold

Jeg drekker vin i kveld. andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har tatt meg 2 glass i kveld med deilig rødvin. Andre som drikker i kveld? Får sove så mye bedre og etter litt alkohol

Anonymkode: 3974e...0e3

Nope. Men det høres deilig ut.

Anonymkode: e71db...20a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har tatt meg 2 glass i kveld med deilig rødvin. Andre som drikker i kveld? Får sove så mye bedre og etter litt alkohol

Hva slags vin drikker du som du kan nyte som deilig? Vin og alkohol smaker jo grusomt. 

Anonymkode: ccdcc...ed7

Annonse

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men er det lov og ikke imot reglene å promotere Norges farligste rusmiddel som tar livet av flest mennesker her i landet på forum? 

Hvordan ble det promotert her? Ønsker da TS en fin kveld men synes ikke innlegget fungerer så godt som reklame. Da må mer avanserte virkemidler til verks. Noen som vil prøve for moro skyld? Lage en appellerende reklametekst for nytelse av alkohol en velt vanlig torsdagskveld?😉😎

Endret av krøll9
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men er det lov og ikke imot reglene å promotere Norges farligste rusmiddel som tar livet av flest mennesker her i landet på forum? 

jeg skal be dem slette innlegget om at jeg drekker så bekager jeg for dem ulempe for deg. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Skjønner åssen du er, dere tåler ikke noe så da er jeg klar over noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...