Gå til innhold

Hva gleder du deg til mest om høsten?


lavender

Anbefalte innlegg

Hva gleder du deg til mest om høsten? For meg er det nok det å se løvet på trærne skifte farger, å tenne lys om kveldene og gå turer i sol og kjølig høstluft og kunne bruke mye tid hjemme og se serier med god samvittighet pga dårlig vær ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å lage gode gryteretter som skal koke leeeeenge med oksekjøtt og vilt, drikke rødvin, gå mørketur, sopptur, se på tv serie under pledd med en stor skål med snopog kjenne den friske crispy luften ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lavender skrev (4 timer siden):

Hva gleder du deg til mest om høsten? For meg er det nok det å se løvet på trærne skifte farger, å tenne lys om kveldene og gå turer i sol og kjølig høstluft og kunne bruke mye tid hjemme og se serier med god samvittighet pga dårlig vær ☺️

Ja, turer i sol og kjølig høstluft overgår det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er min favorittårstid for overnatting i skogen. Det er kjølig nok til at det er koselig med bål, og jeg kan krype inn i en varm sovepose, men ikke for kaldt. Det er også fantastisk å følge med på fargeskiftene i naturen.

Det er like koselig på regnfulle og mørke kvelder med tente stearinlys,og jeg kan krype under et pledd med en kopp kakao eller te, en bok eller serie, og et hekleprosjekt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at vi har 4 årstider. Våren er nok favoritten, men er nok nesten like glad i høsten.  Med dens klare og kjølige luft og for ikke å snakke om alle de fine fargene. Etter mange måneder med masse lys så synes jeg mørket kan være befriende, det gjør godt å tenne lys inne og å sitte i sofaen under et godt pledd. Det å være ute i ruskevær for så å komme inn i en varm stue, er også godt. Sover noe bedre også når det er mørkt om nettene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (5 timer siden):

gå turer i sol og kjølig høstluft

Den beste luften som finnes. Jeg synes også høstfargene er veldig fine, og jeg liker veldig godt høstklær. Elsker høsten - frem til slutten av oktober, da blir alt bare grått og trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lavender skrev (7 timer siden):

Hva gleder du deg til mest om høsten? For meg er det nok det å se løvet på trærne skifte farger, å tenne lys om kveldene og gå turer i sol og kjølig høstluft og kunne bruke mye tid hjemme og se serier med god samvittighet pga dårlig vær ☺️

Mørketiden, som er den beste tiden på året. Og kjøligere vær.

Anonymkode: e0e76...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (2 timer siden):

Sopptember.

Er du glad i rødt og hvitt eller går det i gult? 

Anonymkode: 7a63e...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klare lufta, plukke sopp og tyttebær og gå andre turer i skogen og på fjellet, litt vemod over at sommeren er over - men likevel fryd over vekslende årstider.

Også fint å begynne med vedfyring, tenning av stearinlys og finne et nytt strikketøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig alle årstider - når det er fint vær. 🙄😂 Høstfargene er jo nydelige så det å gå en tur i skogen/naturen på en klar og fin høstdag med sol er balsam for sjelen. Ellers føles det godt å kunne være inne med god samvittighet, ullpledd, tekopp og bok i godstolen, å finne frem ulljakke og litt tykkere sko. :) Jeg er ikke så glad i mørketiden, men det hører jo med og det er koselig å tenne mer lys inne. Og så ser jeg frem til det går mot desember med advent og jul da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Høsten er den fineste årstiden og i mine drømmer har jeg akkurat en slik dag som jeg har hatt i dag. Vi har vært på topptur. Nydelig natur, sol og blå himmel og fine høstfarger. 

Slike dager føler jeg meg lykkelig. Jeg kan ikke tenke meg noe bedre:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er nydelig med alle fargene i naturen. Benytter høsten til fjellturer, plukke litt tyttebær. Mere innekos og se noen av seriene som starter opp. Når det blir kaldt nok fyller vi  utendørs jacuzzien på hytta og nyter ei god øl og ser på Nordlys og stjernehimmel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...