Gå til innhold

Kan man bli bedre fra unnvikende pf?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bp2-depresjon. Moderat. Langvarig. Blir ikke frisk. Prøver å gjøre alt riktig; ta medisiner, gå til samtaler, være aktiv og litt sosial, jobber deltid. Derfor lurer jeg på om de negative trekkene ved pf'en ; som er selve personligheten min er roten til alt vondt og som gjør at jeg ikke blir bedre. Tanker? Dårlig forklart. 

Anonymkode: 515dc...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke diagnosen selv, men jeg har nok litt lignende problematikk for en tidligere behandler anbefalte meg en gang boken "Å ønske, men ikke våge" som handler om unnvikende pf diagnosen skrevet av fagpersoner. Kanskje du kunne fått noe utbytte av å lese den? Der står en del om behandling av diagnosen og det å bli bedre. (Anbefaler forresten å låne den på biblioteket for den er litt dyr å kjøpe). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke diagnosen selv, men jeg har nok litt lignende problematikk for en tidligere behandler anbefalte meg en gang boken "Å ønske, men ikke våge" som handler om unnvikende pf diagnosen skrevet av fagpersoner. Kanskje du kunne fått noe utbytte av å lese den? Der står en del om behandling av diagnosen og det å bli bedre. (Anbefaler forresten å låne den på biblioteket for den er litt dyr å kjøpe). 

Takk for tips!

Anonymkode: 515dc...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...