Gå til innhold

Ser ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Velger å være anonym denne gangen🥹

Dere med angst; hender det at dere ser ting som egentlig ikke er der?Blir dere usikker om det dere ser er sant eller ikke?

Jeg har det slik nå, går på medisiner også så mulig det er de som «fucker» hjernen min opp litt…får jo bare ekstra angst av dette.Livredd jeg har sett noe som kan skade noen foreks.

Anonymkode: 4bf55...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

Velger å være anonym denne gangen🥹

Dere med angst; hender det at dere ser ting som egentlig ikke er der?Blir dere usikker om det dere ser er sant eller ikke?

Jeg har det slik nå, går på medisiner også så mulig det er de som «fucker» hjernen min opp litt…får jo bare ekstra angst av dette.Livredd jeg har sett noe som kan skade noen foreks.

Anonymkode: 4bf55...1c1

Aldri.

Anonymkode: d7680...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blir dere usikker om det dere ser er sant eller ikke?

Jeg tipper dette er angsten din, og ikke at du faktisk hallusinerer. Kan det være en mulighet?

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Livredd jeg har sett noe som kan skade noen foreks.

Hva ser du? Hvordan kan det skade noen om du hallusinerer?

Igjen, dette kan godt være angst/tvangstanker om å «bli gal» o.l.

Hvis jeg har mye angst, kan jeg «se feil» altså en søppelkasse blir en person, eller jeg snur meg etter ting fordi jeg tror jeg ser en person. Men da ser jeg jo med en gang at jeg tar feil, det er ikke snakk om hallusinasjoner. Jeg er bare veldig skvetten og på vakt.

Trøster det deg å høre at hørselshallusinasjoner er vanligere? Eller begynner du bare å få angst for det også?

Jeg synes uansett du burde snakke med behandler om dette, enten du faktisk har begynt å få synshallusinasjoner, opplever bivirkninger av legemidler, eller trenger å jobbe med angsten for å «bli gal». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...