Gå til innhold

Hvordan vet man om man er trygg på behandleren sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du ikke vet hva det er er det vel heller ikke noe å bekymre seg over? Bare jobb med å snakke, være ærlig og forklare hvordan du har det og hvordan du håndterer ting og hvordan du forstår deg selv og verden. På den måten kan behandler hjelpe deg på best mulig måte. :) 

Anonymkode: b8307...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om du ikke vet hva det er er det vel heller ikke noe å bekymre seg over? Bare jobb med å snakke, være ærlig og forklare hvordan du har det og hvordan du håndterer ting og hvordan du forstår deg selv og verden. På den måten kan behandler hjelpe deg på best mulig måte. :) 

Anonymkode: b8307...662

Det er akkurat det jeg ikke klarer. Men det har gjerne ikke noe med behandler å gjøre.

Anonymkode: 1af28...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er akkurat det jeg ikke klarer. Men det har gjerne ikke noe med behandler å gjøre.

Anonymkode: 1af28...2f0

Alle klarer det vel, men velger av ulike grunner å ikke gjøre det/ evt opplever det som vanskelig. 
 

hva er dine grunner til at du ikke får det til

Anonymkode: b8307...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er du trygg på din og hvordan merker du det? Jeg er veldig anspent.

Anonymkode: 1af28...2f0

Som pasient er det nokså vanlig å være litt prøvende og usikker på egen behandler i starten; hva tenker du om meg? Tåler du meg og mitt? Kan jeg åpne meg til deg... Særlig skjer det under første møte med behandler.

 

Hvor mange konsultasjoner har du hatt med din behandler? Og har du selv noen tanker om hva som gjør at du er anspent? Er det en fysisk eller psykisk anspenthet, om du kan se forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
nachnoo skrev (4 timer siden):

Hva er du utrygg på? Hva er det du har tanker om kan skje av negative ting?

At behandler skal mislike meg og irritere seg over meg.

Anonymkode: 1af28...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
nachnoo skrev (4 timer siden):

Hva er du utrygg på? Hva er det du har tanker om kan skje av negative ting?

Og avvise meg.

Anonymkode: 1af28...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...