Gå til innhold

Jobbspesialisit/støtte mot ny jobb - Føler meg stuck

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har i dag gradert ufør og jobber hver dag. I et yrke jeg blir mer og mer sliten av og som jeg vil helt ut av. Hva kan en jobbspesialist i NAV hjelpe med?

Jeg har hatt nåværende jobb i 5 år, og har vært lei en stund, men har på en måte holdt ut. Jobber korte dager hver dag. Dette er første punkt, for jeg merker det blir for mye å jobbe hver dag.

Det andre er at jeg har lyst å prøve meg i andre yrker. Og trenger hjelp til NAV å komme inn i disse yrkene. Kan en jobbspesialist bistå med dette, enten i form av at jeg kan ta mer utdannelse, få meg i praksis eller noe ved siden av? Kan de også eventuelt bistå hvis det blir slik at jeg heller bør over på AAP enn nåværende jobb?

Føler meg litt låst i dagens situasjon og klarer liksom ikke komme ut av det. Har ingen oppfølging av helsevesen nå, men vet at hvis jeg fortsetter i nåværende jobb ryker jeg på sykemelding snart

Anonymkode: dfb7a...7c1

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...