AnonymBruker Skrevet 18. september Del Skrevet 18. september Har i dag gradert ufør og jobber hver dag. I et yrke jeg blir mer og mer sliten av og som jeg vil helt ut av. Hva kan en jobbspesialist i NAV hjelpe med? Jeg har hatt nåværende jobb i 5 år, og har vært lei en stund, men har på en måte holdt ut. Jobber korte dager hver dag. Dette er første punkt, for jeg merker det blir for mye å jobbe hver dag. Det andre er at jeg har lyst å prøve meg i andre yrker. Og trenger hjelp til NAV å komme inn i disse yrkene. Kan en jobbspesialist bistå med dette, enten i form av at jeg kan ta mer utdannelse, få meg i praksis eller noe ved siden av? Kan de også eventuelt bistå hvis det blir slik at jeg heller bør over på AAP enn nåværende jobb? Føler meg litt låst i dagens situasjon og klarer liksom ikke komme ut av det. Har ingen oppfølging av helsevesen nå, men vet at hvis jeg fortsetter i nåværende jobb ryker jeg på sykemelding snart Anonymkode: dfb7a...7c1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486809-jobbspesialisitst%C3%B8tte-mot-ny-jobb-f%C3%B8ler-meg-stuck/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.