Gå til innhold

Remeron vs alimemazin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Generelt.

Anonymkode: d429c...ad3

Grunnen til at jeg spurte er følgende: Alle vet eller burde være opplyst om at hangover de første dagene kan være betydelig. De som ikke tåler dette, har en personlighet der det er lite sannsynlig at de noen gang blir bra.

Hangover som synes å ikke gå over er det forståelig at noen vil bort fra og dermed skifte medisin.

AnonymBruker
nachnoo skrev (9 timer siden):

Grunnen til at jeg spurte er følgende: Alle vet eller burde være opplyst om at hangover de første dagene kan være betydelig. De som ikke tåler dette, har en personlighet der det er lite sannsynlig at de noen gang blir bra.

Hangover som synes å ikke gå over er det forståelig at noen vil bort fra og dermed skifte medisin.

Ja lurer på om alimemazin ikke er bra for meg. Er så rar i hode. Tatt den over et halvt år.

Jadde vært intr å høre fra de som har prøvd begge- 

Annonse

AnonymBruker
nachnoo skrev (10 timer siden):

Hva mener du «aldri blir bra»?🥹

Men remeron kan vel ikke tas av og til som sovemedisin, eller? 

AnonymBruker
nachnoo skrev (42 minutter siden):

De som ikke har viljestyrke til å tåle 3-4 morgener med hangover, har heller ikke det som skal til for å bli bra. Uansett sykdom krever det noe "offer" for å bli bra.

Sånn sett.

Jeg er møkk dårlig og har brukt alimemazin i 8 måneder. Føler det er ekstrem viljestyrke og stamina å være så dårlig så lenge og forstatt hang in here og prøve å finne de beste løsningene.

Syns du dro forhasta konklusjon av innlegget. Jeg spurte bare etter om noen har erfaring med de to opp mot hverandre- om det er noen opplevd forskjell mtp hvor satt ut man blir av dem.

Kan man bruke remeron av og på for søvn?

AnonymBruker
nachnoo skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde en grunn for anbefalingen 🙂

Hehe skjønner ☺️

Kan du si noe om forskjellen på mianserin og remeron da? Skjønner ikke hva som skiller de. 

(legen min har ikke så god peiling men skriver nok ut. Så supert om du kan fortelle litt)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...