Gå til innhold

Hvor mye/ofte må man kaste opp før det får alvorlige konsekvenser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg beklager om dette spørsmålet er triggende og om det ikke er greit å spørre. Jeg spør da altså fordi jeg har mistet litt kontrollen og har begynt å kaste opp mat. Jeg har jo hørt at det kan få alvorlige konsekvenser å kaste opp mat. Men akkurat hvor mye/ofte er det snakk om før det får konsekvenser? 

Anonymkode: af3c3...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fokuset ditt bør heller være på å snu dette så fort som mulig. Ta kontakt med fastlegen din og få hjelp.

Det vil aldri bli enklere og jo lenger du holder på, jo vanskeligere blir det.

Anonymkode: a7bb2...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Råtne ødelagte tenner kommer fortere enn du aner. Etter det så blir det 10.000vis i tannlegeregninger.

Anonymkode: 56559...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg beklager om dette spørsmålet er triggende og om det ikke er greit å spørre. Jeg spør da altså fordi jeg har mistet litt kontrollen og har begynt å kaste opp mat. Jeg har jo hørt at det kan få alvorlige konsekvenser å kaste opp mat. Men akkurat hvor mye/ofte er det snakk om før det får konsekvenser? 

Anonymkode: af3c3...593

Jeg har ikke svar på det du spør om, men vil minne om at du bør beskytte tennene dine ved å kun skylle munnen med rent vann + fluor etter oppkast. Ikke puss tennene rett etter, det gjør vondt verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke svar på det du spør om, men vil minne om at du bør beskytte tennene dine ved å kun skylle munnen med rent vann + fluor etter oppkast. Ikke puss tennene rett etter, det gjør vondt verre. 

Bra tips som ts kan ta med seg videre for å kunne holde på med oppkast enda lenger. 

Anonymkode: 56559...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Bra tips som ts kan ta med seg videre for å kunne holde på med oppkast enda lenger. 

Anonymkode: 56559...bf8

Nei, det er et anerkjent skadeforebyggende råd - inntil hun har fått kontroll over sin spiseforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...