Gå til innhold

Pasient scorer subterskelnivå på unnvikende pf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva betyr det at man scorer subterskelnivå på en diagnose (her unnvikende pf), har man da diagnosen eller ikke?

Anonymkode: add57...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva betyr det at man scorer subterskelnivå på en diagnose (her unnvikende pf), har man da diagnosen eller ikke?

Anonymkode: add57...c27

Sa ikke behandler noe om dette etter utredningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
munchin skrev (1 minutt siden):

Sa ikke behandler noe om dette etter utredningen?

Det er så mange år siden at jeg husker ikke, leste det i journal nå nylig.

Anonymkode: add57...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er så mange år siden at jeg husker ikke, leste det i journal nå nylig.

Anonymkode: add57...c27

Riktig, skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva betyr det at man scorer subterskelnivå på en diagnose (her unnvikende pf), har man da diagnosen eller ikke?

Anonymkode: add57...c27

Subterskel betyr under terskel, altså under terskelen for å få diagnosen. Så teknisk sett har du ikke diagnosen.

Men det kan godt hende psykologen mente du hadde mange nok trekk / dårlig nok personlighetsfungering til at dette burde påvirke behandlingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde eupf før. Gjennom årene gikk jeg fra å ha diagnosen (over cut of/terskel), til å score på subterskel slik at jeg bare akkurat ikke hadde diagnosen og til sist scoret jeg under terskel, men fortsatt noen symptomer da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...