Gå til innhold

Finner ikke tråden Hva er "kap J6" i journalen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg husker jeg opprettet en tråd her inne for 1 års tid siden med tittelen: Hva er "kap J6" i journalen? Hvis jeg googler setningen så kommer det opp link til side 192 på psykiatri forumet her der det står at AnonymBruker opprettet denne tråden 1. juni 2023. Men hvis jeg går inn på linken så finner jeg ikke tråden? Jeg har dessverre ikke så god hukommelse så jeg husker ikke svarene jeg fikk og skulle gjerne lest det på nytt... Noen som kan hjelpe meg å finne tråden?

Kan vel også forklare hele hva tråden handler om. Det gjelder ett telefonotat i journalen min gjort av en psykolog der han skriver i rød skrift: "Opplysninger i kap J6 skal unntas innsyn av andre enn behandlere. Se notat av d.d." Jeg synes det virker så mistenksomt og det plager meg veldig å ikke vite hva som står der og ikke vite hva "kap J6" er og hva som vanligvis skrives der? Jeg husker jeg spurte behandleren min for 1 år siden men husker ikke hva hun svarte... håpløst...

Anonymkode: 19c8e...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har tråden blitt slettet mon tro? Har forsøkt søke etter tråden her inne på mange forskjellige måter og på google men klarer ikke finne den? Ellers hvis noen har svar på spørsmålet (om Hva kap J6 er) hadde jeg satt veldig pris på det da også.

Anonymkode: 19c8e...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har tråden blitt slettet mon tro? Har forsøkt søke etter tråden her inne på mange forskjellige måter og på google men klarer ikke finne den? Ellers hvis noen har svar på spørsmålet (om Hva kap J6 er) hadde jeg satt veldig pris på det da også.

Anonymkode: 19c8e...a22

Kanskje du heller burde spørre på et forum med folk som jobber i psykiatrien enn på et forum der det bare er syke folk? 

Anonymkode: a2ea4...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kanskje du heller burde spørre på et forum med folk som jobber i psykiatrien enn på et forum der det bare er syke folk? 

Anonymkode: a2ea4...1d3

Hvor finner man et slikt forum?

-ikke ts

Anonymkode: f9ccb...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kanskje lettest om du hører med psykologen som gjorde det notatet? Evt den avdelingen/bedriften han jobbet i om du ikke lenger har kontakt med ham/henne direkte.

Anonymkode: 1376c...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kanskje du heller burde spørre på et forum med folk som jobber i psykiatrien enn på et forum der det bare er syke folk? 

Anonymkode: a2ea4...1d3

Jeg mener å huske jeg fikk ett godt svar sist tråd.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er kanskje lettest om du hører med psykologen som gjorde det notatet? Evt den avdelingen/bedriften han jobbet i om du ikke lenger har kontakt med ham/henne direkte.

Anonymkode: 1376c...ee3

Det var da jeg var innlagt på akuttpost, tror ikke de kan svare akkurat? Eller hva tror du?

Anonymkode: 19c8e...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mener å huske jeg fikk ett godt svar sist tråd.

Det var da jeg var innlagt på akuttpost, tror ikke de kan svare akkurat? Eller hva tror du?

Anonymkode: 19c8e...a22

Noen må jo nesten kunne sjekke det opp og gi deg et svar. Jeg hadde kontaktet akuttposten og hørt.

Anonymkode: 1376c...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen må jo nesten kunne sjekke det opp og gi deg et svar. Jeg hadde kontaktet akuttposten og hørt.

Anonymkode: 1376c...ee3

Jeg går jo i behandling poliklinisk nå, kanskje jeg heller kan spørre behandler der? Men er litt redd han da vil synes jeg er en merkelig pasient som bryr meg om dette?

Anonymkode: 19c8e...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg går jo i behandling poliklinisk nå, kanskje jeg heller kan spørre behandler der? Men er litt redd han da vil synes jeg er en merkelig pasient som bryr meg om dette?

Anonymkode: 19c8e...a22

Skjønner at du er engstelig for å spørre men det går helt fint! Behandler vil ikke synes at du er merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går jo i behandling poliklinisk nå, kanskje jeg heller kan spørre behandler der? Men er litt redd han da vil synes jeg er en merkelig pasient som bryr meg om dette?

Anonymkode: 19c8e...a22

Ja bare spør. Når har du time? Kan du oppdatere? 

Anonymkode: a2ea4...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...