Gå til innhold

Best som singel når man har nok med seg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du som slier psykisk, bor du alene eller med partner?

Jeg vet ikke helt hva jeg vil jeg.... Det er vanskelig

Anonymkode: 76ced...96b

Jeg bor sammen med mann og barn. Har du kjæreste men dere bor ikke sammen? Hva ønsker partneren din?

Jeg bor alene.

Jeg tror det optimale ville vært å ha en støttende partner. Men jeg mistet meg selv i forrige forhold, min partner hadde definisjonsmakten på hva som var viktig, riktig og galt, og han manglet omsorg for meg. Jeg var nyttig for ham en god stund, men han ble ganske ukoselig da jeg ikke var nyttig for ham. Det var vondt og vanskelig for meg. Så jeg har det bedre nå, selv om jeg gjerne skulle ønske at ting var annerledes.

Jeg tror jeg har noen uheldige mønstre i forhold med menn, at jeg tilpasser meg i alt for stor grad og glemmer hva jeg vil og hva jeg liker og finner meg i alt for mye, fordi jeg tror det er normalt at andres behov alltid skal gå foran mine, at jeg alltid er på den andre personens nåde. Derfor er jeg redd for å skulle gå inn i et nytt forhold.

Dessuten er det veldig mange grunner til ikke å ønske å bli sammen med meg, så det er egentlig et kjempestort rødt flagg om noen skulle være interessert i det. Så jeg tror ikke det vil være aktuelt å gå inn i et nytt forhold noen gang. 

AnonymBruker

Pga traumer og ptsd så har jeg ikke hatt sex etter de overgrepene og voldtektene jeg ble utsatt for. Det var så ille for meg at jeg ikke stoler på menn lenger og har derfor ikke hatt sex eller partner etter dette skjedde. Jeg er ung, men vet med sikkerhet at jeg skal aldri stole på menn igjen så noen partner blir det ikke nei. 

Anonymkode: a8abd...d49

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...