Gå til innhold

Litt forvirret.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

har problemer med å huske visse ord, skal på en undersøkelse i morgen og kommer ikke på hva det heter. Sånn er det med andre ord også, hva kan det være? begynnende demens eller stress? 

Og jeg kan ikke spise fem timer før, betyr det at jeg ikke kan ta vival før vi reiser? må jeg ta det fem timer før? Virker vival så lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Og nå sa mannen jeg må ta med laderen til mobilen i morgen i tilfellet jeg blir innlagt, er det rart jeg er redd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Ultralyd er det jeg skal ta. Uff. 

Skal du til ultralyd allerede i morgen? Det er jo bra da, så får du vite resultatene litt kjapt. 

Det er ganske vanlig å innimellom ikke huske ord. Ikke tegn på begynnende demens:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Og nå sa mannen jeg må ta med laderen til mobilen i morgen i tilfellet jeg blir innlagt, er det rart jeg er redd? 

Jeg har ingen tro på du blir lagt inn direkte i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten

Jeg tror faktisk vival har effekt ganske lenge og nei når du faster tror jeg ikke du skal ta medisiner en gang. Sånn var det når jeg tok ect. Også den rarheten er nok stress❤️ du har jo fått det slik før. Du har kommet deg fra det, det gjør du denne gangen og❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Ultralyd er det jeg skal ta. Uff. 

Ultralyd er helt ufarlig, smertefritt og ikke ubehagelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (1 minutt siden):

Skal du til ultralyd allerede i morgen? Det er jo bra da, så får du vite resultatene litt kjapt. 

Det er ganske vanlig å innimellom ikke huske ord. Ikke tegn på begynnende demens:-)

Ja de ringte og sa at kirurgene sa det ble for lenge å vente til 10 oktober. Ja det er jo bra, vet ikke om jeg får resultatet i morgen eller må vente. 

Ok bra det da :) Ble bekymret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (3 minutter siden):

Jeg har ingen tro på du blir lagt inn direkte i morgen. 

Å tusen takk, håper du har rett i det. Vil ikke på sykehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Jeg tror faktisk vival har effekt ganske lenge og nei når du faster tror jeg ikke du skal ta medisiner en gang. Sånn var det når jeg tok ect. Også den rarheten er nok stress❤️ du har jo fått det slik før. Du har kommet deg fra det, det gjør du denne gangen og❤️

ok. Får ta vival fem timer før da og håpe de virker. Uff ja den rarheten liker jeg ikke, er så rar for tiden. Var helt rar når jeg besøkte min far på sykehuset i går. Virker som den bare varer og varer men takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja de ringte og sa at kirurgene sa det ble for lenge å vente til 10 oktober. Ja det er jo bra, vet ikke om jeg får resultatet i morgen eller må vente. 

Ok bra det da :) Ble bekymret. 

Ved slike ultralyder er det jo en legespesialist som gjennomfører undersøkelsen. Da er det ganske vanlig at man også får vite hva ultralyden viser med en gang. 

Står det at du ikke skal spise 5 timer før - eller skal du verken spise eller drikke? 

Håper det går greit i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (5 minutter siden):

Ultralyd er helt ufarlig, smertefritt og ikke ubehagelig i det hele tatt.

Ja tok jo det av galleblæren men er redd for resultatet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (Akkurat nå):

Ved slike ultralyder er det jo en legespesialist som gjennomfører undersøkelsen. Da er det ganske vanlig at man også får vite hva ultralyden viser med en gang. 

Står det at du ikke skal spise 5 timer før - eller skal du verken spise eller drikke? 

Håper det går greit i morgen..

Ok. Håper jeg får vite det med en gang da. 

hun sa jeg ikke skulle spise og drikke fem timer før, på helse norge står det ikke spise fire timer før og kan drikke vann inntil to timer før. Hva skal jeg gjøre da? 

Ja håper det går greit, skal ikke være der før halv tre. det var den eneste timen de hadde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ok. Håper jeg får vite det med en gang da. 

hun sa jeg ikke skulle spise og drikke fem timer før, på helse norge står det ikke spise fire timer før og kan drikke vann inntil to timer før. Hva skal jeg gjøre da? 

Ja håper det går greit, skal ikke være der før halv tre. det var den eneste timen de hadde. 

Ring dem i morgen tidlig og spør. Jeg tror du kan ta vival, men spør for sikkerhets skyld. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (Akkurat nå):

Ring dem i morgen tidlig og spør. Jeg tror du kan ta vival, men spør for sikkerhets skyld. 

 

 

Ja kan jo det men vet ikke om jeg orker det, kan vel ikke drikke kaffe heller da. Ta vival fem timer før ja? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja kan jo det men vet ikke om jeg orker det, kan vel ikke drikke kaffe heller da. Ta vival fem timer før ja? 

Jeg tror du kan ta vival adskillig nærmere undersøkelsen enn fem timer før - men synes det er best om du ringer og spør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du kan ta vival adskillig nærmere undersøkelsen enn fem timer før - men synes det er best om du ringer og spør. 

Ok. Får ringe å spørre da selv om jeg ikke har lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Ok. Får ringe å spørre da selv om jeg ikke har lyst. 

Jeg skal tenke på deg i morgen - satser på at det går bra på alle måter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

har problemer med å huske visse ord, skal på en undersøkelse i morgen og kommer ikke på hva det heter. Sånn er det med andre ord også, hva kan det være? begynnende demens eller stress? 

Og jeg kan ikke spise fem timer før, betyr det at jeg ikke kan ta vival før vi reiser? må jeg ta det fem timer før? Virker vival så lenge? 

Da jeg brukte medisiner kunne jeg surre med enkelt ord. Det var ganske slitsomt, for andre folk merket det. Gikk heldigvis over da jeg sluttet med medisiner. 

Lykke til med ultralyd. Det kommer til å gå bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (37 minutter siden):

Ja kan jo det men vet ikke om jeg orker det, kan vel ikke drikke kaffe heller da. Ta vival fem timer før ja? 

Håper undersøkelsen går bra! Skal tenke på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...