Gå til innhold

Sliter med mye opp og ned, kan lamictal hjelpe meg?


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

I det siste har jeg vært enten helt i kjelleren eller oppi taket. Jeg startet på ny antideppresiva for 17 dager siden. Føler kanskje det har noe med det også. Jeg var deprimert i 2 uker også plutselig i løpet av noen timer fikk jeg mer og mer energi og livslyst. Også bare fortsatte det, sov veldig lite etter min smak. Alt fra 2-6 timer. Varte vel sånn 3 og en halv dag. Også fikk jeg en dag der jeg var mye sint og lei meg. Også gikk det ned igjen. Nå føler jeg meg ikke helt stabil men føler meg mer «ankret». Jeg pleier ikke være så mye opp og ned når jeg er dårlig.
 

Jeg har hatt depressive perioder før og noe opp. Men ikke like kraftig opp hvis det gir mening? Før dette var det snakk om oppstart av lamictal fordi jeg har hatt oppstemte perioder og depressive. Så psykiater ville prøve det på meg. Men når jeg ble innlagt så ble det mye om og men så det ble ikke startet. Legen her sier psykiater skal vurdere dette på poliklinikk. Så jeg lurer litt på hvordan lamictal fungerer og om hvordan det har fungert på andre. Har schizofreni og tilbakevendende depressiv lidelse fra før av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...