Gå til innhold

Noterer din behandler mye/jevnlig i timene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Behandler som jeg går til nå noterer stort sett en hel A4 side. Men ikke tettskrevet da, han noterer litt hulter til bulter og med litt tegninger/krusseduller inni mellom ser det ut til de få gangene jeg har fått ett glimt av notatblokken. 7 tidligere polikliniske behandlere er sjeldent har notert noe så vidt jeg husker. I forhold til behandlere på akuttpost og døgnpost har jeg inntrykk av at kanskje 60% noterer ut av de sikkert 50 ulike behandlerne jeg har møtt opp igjennom årene.

Endret av lavender
AnonymBruker
lavender skrev (1 time siden):

Behandler som jeg går til nå noterer stort sett en hel A4 side. Men ikke tettskrevet da, han noterer litt hulter til bulter og med litt tegninger/krusseduller inni mellom ser det ut til de få gangene jeg har fått ett glimt av notatblokken. 7 tidligere polikliniske behandlere er sjeldent har notert noe så vidt jeg husker. I forhold til behandlere på akuttpost og døgnpost har jeg inntrykk av at kanskje 60% noterer ut av de sikkert 50 ulike behandlerne jeg har møtt opp igjennom årene.

50 ulike behandlere og 7 polikliniske behandlere?? Hvordan orker du det der??? Gjør du det frivillig?? 

Anonymkode: 33998...078

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

50 ulike behandlere og 7 polikliniske behandlere?? Hvordan orker du det der??? Gjør du det frivillig?? 

Anonymkode: 33998...078

Det har vært frivillig ja. Jeg har jo vært syk i en del år og vært mye innlagt tidligere og da blir det fort mange behandlere i alle fall når det flere av innleggelsene mine har vært flere behandlere involvert. I forhold til polikliniske behandlere så har jeg bl.a. flyttet to ganger og også måttet bytte behandler fordi behandlerne jeg gikk til skulle bytte jobb og litt forskjellig, så derfor har jeg hatt en del forskjellige behandlere poliklinisk også.

Annonse

AnonymBruker

Min behandler har ikke notert noe. Jeg har ikke lest journalen, så vet ikke om han husker rett. Merker av og til at han ikke husker ting jeg hadde trodd han ville huske, store hendelser i livet mitt, men at han husker ting som jeg har nevnt i bisetning, bagateller. Ellers prøver jeg å unngå å si ting som kan sette han ut hvis han ikke skulle huske noe, at jeg ikke avslører at det er noe han ikke husker. 

Anonymkode: ac8e6...661

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...