Gå til innhold

Hvordan synes du det er å jobbe når du er deprimert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (38 minutter siden):

Jobber ikke lenger, men det var svært tungt. Hadde depresjon årlig så ja. Det var tungt. 

Takk for svar. Hvordan føler du deg nå, Glitter? Er du bittelitt bedre?

Anonymkode: 77c93...d9d

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Takk for svar. Hvordan føler du deg nå, Glitter? Er du bittelitt bedre?

Er bittelitt bedre fordi jeg har fått innvilget ect. Har ikke begynt ennå, men det gav meg et lite snev av håp. Men er jo fortsatt nede. Jeg bare fikk litt håp. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Er bittelitt bedre fordi jeg har fått innvilget ect. Har ikke begynt ennå, men det gav meg et lite snev av håp. Men er jo fortsatt nede. Jeg bare fikk litt håp. 

Du fikk innvilget! Jeg holder håpet med deg.

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tre uker høres lenge ut når du er så langt nede samtidig er det noe å "strekke seg etter".

Ja er litt lenge å vente. Behandler er heller ikke her i neste uke så blir lange dager. 

AnonymBruker
Glitter skrev (23 minutter siden):

Ja er litt lenge å vente. Behandler er heller ikke her i neste uke så blir lange dager. 

Klarer du å gjøre noen aktiviteter? Jeg lå for det meste i sengen med tankene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...