Gå til innhold

Hva er det «mest rare» du har hatt angst for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Anonym i dag…jeg er så flau.Jeg får plutselig panikk å tenker at jeg har gjort en «skade» på noe vis. 
Jeg kan være redd jeg har vært rundt barn og de på en eller annen merkelig måte har fått tak i medisin jeg bruker(selv om den ikke er tilgjengelig), det kan jo tross alt vært en tablett jeg har «dratt med meg» imellom klærne og ikke sett🫣

Redd det meste med tanke på skade på barn..alltid vært så glad i barn.Har også mistet et barn i nær familie så jeg føler så beskyttelsestrang🤯

Hva med dere?

Anonymkode: 7f5dc...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
ISW skrev (14 minutter siden):

Det høres ut som en tvangslidelse. 

Okei, på hvilken måte?Jeg vet egentlig ikke forskjell på det…

Anonymkode: 7f5dc...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva som er hva, vet jeg ikke... Men innså når @ISW sa det han sa, at det ikke er helt bra.

 

Men i blant lukter hendene mine vont. Det kan ta opp mot 15 minutter eller mer å vaske de godt nok, inkl. spriting.

 

I dusjen vasker jeg føttene sånn at de får sår, Sårene har vært der i 3 år hele tiden.

Anonymkode: b447a...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Veldig lenge siden. Snakker ca 15 år siden. Men jeg kunne ha angst etter at jeg har kjørt bil. Prøvde å huske om jeg skapte en farlig situasjon, var det noe jeg ikke så? Osv.. 

Og overvåkningskameraer. 10 år siden. Det var mitt første angstanfall. Jeg var redd jeg hadde oversett ting. Kanskje jeg gjorde ting som ikke var lov. Måtte sjekke i veska mi om jeg hadde ting der jeg ikke husket jeg hadde puttet, om jeg kunne ha gått i «søvne» på en butikk og tatt med varer. Kanskje det hadde blitt sett på kameraer og de kunne følge med meg fra alle kameraer rundt om. 
Det var aldri noe der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker

At kinesiske spioner hadde stjålet alt søppelet mitt i et helt år for å finne to biter av en knekt nøkkel som de så kopierte ved hjelp av såpestykker så de kunne låse seg inn hos meg for å flytte rundt på ting så jeg skulle tro jeg var gal.

Men så viste det seg at jeg hadde flyttet på tingene selv uten å huske det der og da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (7 minutter siden):

At kinesiske spioner hadde stjålet alt søppelet mitt i et helt år for å finne to biter av en knekt nøkkel som de så kopierte ved hjelp av såpestykker så de kunne låse seg inn hos meg for å flytte rundt på ting så jeg skulle tro jeg var gal.

Men så viste det seg at jeg hadde flyttet på tingene selv uten å huske det der og da.

 

Hvordan visste du at de var fra akkurat Kina? 

Anonymkode: 54509...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (10 minutter siden):

At kinesiske spioner hadde stjålet alt søppelet mitt i et helt år for å finne to biter av en knekt nøkkel som de så kopierte ved hjelp av såpestykker så de kunne låse seg inn hos meg for å flytte rundt på ting så jeg skulle tro jeg var gal.

Men så viste det seg at jeg hadde flyttet på tingene selv uten å huske det der og da.

 

Dette er jo psykose

Anonymkode: bb5fd...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan visste du at de var fra akkurat Kina?

Det husker jeg ikke, men det var ihvertfall ikke russerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
psykedeliker skrev (30 minutter siden):

At kinesiske spioner hadde stjålet alt søppelet mitt i et helt år for å finne to biter av en knekt nøkkel som de så kopierte ved hjelp av såpestykker så de kunne låse seg inn hos meg for å flytte rundt på ting så jeg skulle tro jeg var gal.

Men så viste det seg at jeg hadde flyttet på tingene selv uten å huske det der og da.

 

Ref ditt brukernavn, røyket for mye?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Har vært mye redd de små grå aliens.

Det skjønner jeg godt, for de prater mye tull. Ikke like mye som undulatene riktignok. Stol aldri på det en undulat sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Det skjønner jeg godt, for de prater mye tull. Ikke like mye som undulatene riktignok. Stol aldri på det en undulat sier!

De opererer i folk mot deres vilje, uten medisiner er jeg livredd de. Nå vet jeg at de eksiterer men er ikke redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (55 minutter siden):

De opererer i folk mot deres vilje, uten medisiner er jeg livredd de.

Da er det nok ikke de samme aliens vi snakker om. De jeg referer til prater stort sett bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 time siden):

Det husker jeg ikke, men det var ihvertfall ikke russerne.

Hvordan vet du at det ikke var russerne? 

Anonymkode: 54509...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Da er det nok ikke de samme aliens vi snakker om. De jeg referer til prater stort sett bare tull.

Ok. med disse går alt via telepati. Sånn er det på deres planet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som barn var jeg helt sikker på at jeg var psykisk utviklingshemmet uten å vite det selv og hadde veldig mye angst for det.

Anonymkode: fc660...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...