Gå til innhold

Kan man i teorien ha schizofreni og bipolar 2 hver for seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Forrige fagperson her inne var av en snnen menening.’

Har man shcizofreni og panikkangst tvangstqenker og depresjon så har lan ikke noe annet en schizofreni. Alle symptomene kan forekomme i schizofreni så da blir det Schizofreni. 
Dette har jeg opplevd hos naveopsykolog og psykolog også. Jegvtror den mest fornuftig.  I ts sin peobmsrillingbwe nok bipolar  det rette!

Annonse

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Forrige fagperson her inne var av en snnen menening.’

Har man shcizofreni og panikkangst tvangstqenker og depresjon så har lan ikke noe annet en schizofreni. Alle symptomene kan forekomme i schizofreni så da blir det Schizofreni. 
Dette har jeg opplevd hos naveopsykolog og psykolog også. Jegvtror den mest fornuftig.  I ts sin peobmsrillingbwe nok bipolar  det rette!

Har du drukket? Du pleier ikke å ha så mye skrivefeil 

Anonymkode: 1d6ac...782

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fra 2:20- 2:30:

"Er du edru eller?" 

"Nei, jeg er full. Det er du au. Full av faen"

Anonymkode: 9f2eb...ad0

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei, jeg bruker bare telefon. Det har jeg gjort en stund. Det blir fler skrivefeil. Helt edru i hvert fall et år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...