Gå til innhold

Har du hatt kontakt med politi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

FjellOgDalar

Ja, har blitt transportert til tvangsinnleggelse to ganger. Ene gangen kom de i sivil og var helt supre. Kjørte meg til og med hjemom så jeg fikk hentet med meg klær. Andre gangen ble jeg påsatt håndjern fordi det var rutine når man satt på i politibil... De var ikke direkte ubehagelige, men heller ikke utpreget hyggelige. Det virket mest som de bare ville få unna oppdraget. En annen gang ble jeg kjørt på legevakta pga. overstadig beruselse, rettere sagt full blackout som jeg ikke husker noe av. Våknet opp på avrusning. Dessuten rådførte jeg meg en gang en person truet med å sende noen etter meg for å kreve inn penger jeg angivelig skyldte for noe jeg ikke hadde gjort. De ringte vedkommende og fortalte i meget klar tekst hvor skapet skulle stå. 

AnonymBruker
FjellOgDalar skrev (5 minutter siden):

Ja, har blitt transportert til tvangsinnleggelse to ganger. Ene gangen kom de i sivil og var helt supre. Kjørte meg til og med hjemom så jeg fikk hentet med meg klær. Andre gangen ble jeg påsatt håndjern fordi det var rutine når man satt på i politibil... De var ikke direkte ubehagelige, men heller ikke utpreget hyggelige. Det virket mest som de bare ville få unna oppdraget. En annen gang ble jeg kjørt på legevakta pga. overstadig beruselse, rettere sagt full blackout som jeg ikke husker noe av. Våknet opp på avrusning. Dessuten rådførte jeg meg en gang en person truet med å sende noen etter meg for å kreve inn penger jeg angivelig skyldte for noe jeg ikke hadde gjort. De ringte vedkommende og fortalte i meget klar tekst hvor skapet skulle stå. 

Hæ rutine med håndjern? Jeg har sittet i politibil mange ganger og aldri i håndjern. 

Anonymkode: 92d43...19f

FjellOgDalar skrev (1 time siden):

Jeg har vært mange ganger i politibil både med og uten håndjern. Og de ganger det har vært med så har det vært fordi jeg har nektet å bli med de. Synes det er rart de gjorde det mot deg hvis du var samarbeidsvillig. 

Annonse

Ja. Har vært i "ulage" psykisk et par ganger. Da har de kommet på besøk fordi noen sendte dem. Vet fortsatt ikke hvem eller eksakt hvorfor. En gang var jeg på glattcelle også, uten at jeg var full, men tror at de trodde jeg var full siden de hentet meg fra byen kveldstid. Jeg må ha virka forvirra. Husker bare at jeg var forvirret, så sint, så redd og forvirret og så meeeeega sint (på glattcella). Var flyyyyy forbanna dagen etter da de slapp meg ut. Hadde FORTSATT null i promille og var mentalt helt vrak. 

En annen gang var jeg litt "høy" en periode og kjørte veldig fort med bil i noen uker. Den perioden endte med en saftig bot og at jeg bare ved hell (pga type måling) ikke mistet lappen. 

Ellers ligger jeg helst med politiet. Mye hyggeligere enn å få bot. 

krøll9 skrev (6 timer siden):

Har vært i "ulage" psykisk et par ganger. Da har de kommet på besøk fordi noen sendte dem. Vet fortsatt ikke hvem eller eksakt hvorfor.

Jeg hadde blitt fullstendig paranoid om noen hadde gjort dette mot meg.

krøll9 skrev (6 timer siden):

Ellers ligger jeg helst med politiet. Mye hyggeligere enn å få bot. 

En uventet vending på slutten av innlegget! Fikk meg til å le 😃

Til spørsmålet i tråden: nei. Har kun hatt kontakt med politiet i forbindelse med anmeldelse av sykkeltyveri.

Jeg synes politiet er skumle, så jeg har ikke lyst til å ha noe kontakt med dem. Verken som forbryter eller fornærmet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...