Gå til innhold

Hvordan har helgen din vært?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (14 minutter siden):

Den har vært fryktelig lang. Fikk vært en time halvannen med ungene i går så det var veldig fint. Resten har egentlig bare vært kjip for det meste. Er i ventemodus til ect behandling om ca to uker. 

Så fint å høre at du var sammen med ungene og ikke minst at det gleder deg. Jeg var ikke særlig interessert i å treffe dem da jeg var alvorlig deprimert dessverre. Angrer nå men lite å gjøre med det nå. To uker er veldig kort til OG veldig lenge. Skjønner deg.

Anonymkode: 34df0...7ee

Glitter skrev (22 minutter siden):

Den har vært fryktelig lang. Fikk vært en time halvannen med ungene i går så det var veldig fint. Resten har egentlig bare vært kjip for det meste. Er i ventemodus til ect behandling om ca to uker. 

Og kan jeg spørre hva ungene vet om din sykdom og ikke? Har de jevnlige barnesamtaler? Mine ungdommer var ikke så interesserte når jeg var på det sykeste/innlagt.

Den har ikke vært så verst. Fredag hang jeg med venner hele kvelden. I går var jeg en etterlengtet tur innom frisøren før jeg gikk meg en tur i et område jeg liker, og brukte en del tid på et GPS-basert spill jeg er "litt" hekta på. I dag har jeg fikset litt i heimen, og nå er jeg på farten for å besøke familie. I morgen skal jeg gå løs på en mappeeksamen, så det har vært deilig med litt helg :) 

Annonse

Jeg har brukt mye krefter og tankevirksomhet på terapien og innhold relatert til det den siste uken...

Det gjorde hodet mitt derfor ekstra godt å kunne koble helt av med baking av en helt enkel krydderkake (som jeg putter i brødform for å slippe glasur)...

I går var jeg på besøk og var en tur ut og spiste. I dag har jeg vært på en liten joggetur og gjort klesvask og diverse hjemme. Nå har jeg endelig fått tid til å slappe av i sofaen. Blir nok vekket tidlig i morgen av arbeid utenfor igjen 😅

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og kan jeg spørre hva ungene vet om din sykdom og ikke? Har de jevnlige barnesamtaler? Mine ungdommer var ikke så interesserte når jeg var på det sykeste/innlagt.

De vet jeg har en lidelse som heter bipolar som gjør av noen ganger blir jeg veldig full av energi og noen ganger blir jeg deprimert som gjør meg sliten og lei meg. 

De vet ingenting om rusen eller om psykose. 

Glitter skrev (3 minutter siden):

De vet jeg har en lidelse som heter bipolar som gjør av noen ganger blir jeg veldig full av energi og noen ganger blir jeg deprimert som gjør meg sliten og lei meg. 

De vet ingenting om rusen eller om psykose. 

Det er informasjon tilpasset dem tenker jeg, det er fint. Hva gjorde dere når de kom på besøk? Klarte du å mobilisere litt krefter?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er informasjon tilpasset dem tenker jeg, det er fint. Hva gjorde dere når de kom på besøk? Klarte du å mobilisere litt krefter?

Vi var på Burger King og trasket litt rundt på kjøpesenter. 

Ja. Sykepleieren som var med oss sa jeg var en helt annen person den tiden vi var sammen. Etterpå sank jeg ned igjen. 

Glitter skrev (Akkurat nå):

Vi var på Burger King og trasket litt rundt på kjøpesenter. 

Ja. Sykepleieren som var med oss sa jeg var en helt annen person den tiden vi var sammen. Etterpå sank jeg ned igjen. 

Så flott! Det er et godt tegn, tenker jeg! Synd du er langt nede igjen nå.

Annonse

Dere er sosiale folk dere, stort sett. 

Så bra at det går bedre med deg @Glitter (?) 

Jeg er ikke helt ferdig med helgen ennå. Har vært alene bortsett fra med bikkja,gått masse turer, handlet møbler, sortert klær, skap, ommøblert, hørt på forelesninger samtidig til jeg er blitt helt sår i øra av proppene. Nå er det veldig snart mandag men synes det er litt utfordrende å finne en slutt på dagen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...