GĂ„ til innhold

Hva roer deg?đŸ§˜â€â™€ïž

Anbefalte innlegg

Toogoodgirl

Jeg elsker lyden av havet og gÄr ofte tur nÊrt hav. Lyden av vannkran og ei vifte vi har pÄ badet roer meg ogsÄ.

Lyden/luften av regn er ogsÄ avslappene
.og jeg er virkelig full av angst.MÄ ta medisin ogsÄ da.

Hva roer dere ned?❀

Fortsetter under...

Jeg liker Ä skru pÄ dusjen og legge meg pÄ knÊrne pÄ badegulvet med hodet nedi gulvet en stund fÞr jeg gÄr inn i dusjen. Gjerne med en morgenkÄpe over meg.

Klappe hunden min.

Se ASMR-videoer pÄ YouTube nÄr jeg skal legge meg.

Fast food.

Annonse

Is og sjokolade roer meg, men ogsÄ det Ä sitte ved sjÞen Ä hÞre pÄ bÞlgene. NÄ er det gjerne om kvelden og natta jeg oftest blir urolig og da er det litt upraktisk Ä gÄ ned til sjÞen. 

Kommer an pÄ fase. Tydeligvis roer det meg Ä tilbringe tid med hund akkurat nÄ. Jeg hater hÄr, sikkel og alt snusket et hÄrete pelsdyr fÞrer med seg, men passer en hund nÄ og oppdager at jeg er helt zen! GÄr masse tur og trives godt med Ä dele inn dagen i kapitler slik. Litt usikker pÄ om jeg gir den nok oppmerksomhet nÄr vi er inne da. Da holder jeg stort sett pÄ med mitt og gir den bare kos hvis den kommer bort. Tror dere den trives allikevel? 

krĂžll9 skrev (5 timer siden):

Litt usikker pÄ om jeg gir den nok oppmerksomhet nÄr vi er inne da. Da holder jeg stort sett pÄ med mitt og gir den bare kos hvis den kommer bort. Tror dere den trives allikevel? 

Dette kommer litt an pĂ„ rase, kanskje. Min hund stortrives med Ă„ gjĂžre som hun selv vil nĂ„r hun er hjemme. Ofte legger hun seg pĂ„ soverommet alene, av og til legger hun seg rett i nĂŠrheten av meg/oss og av og til kommer hun bort for Ă„ fĂ„ litt kos. Jeg tror hunden trives kjempegodt selv om du holder pĂ„ med ditt inne, det gĂ„r nok veldig fint 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...