Gå til innhold

Hvordan finne igjen livsgnisten og det som pusher en fremover?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har det egentlig  bra sånn psykisk, men likevel føler jeg at jeg mangler livsgnist og det som pusher meg fremover... Hvor/hvordan finner jeg igjen dette?

Anonymkode: 80fe1...200

Kanskje ved å oppsøke det som gir deg energi? Aktiviteter og mennesker du liker?

Anonymkode: 73264...911

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kanskje ved å oppsøke det som gir deg energi? Aktiviteter og mennesker du liker?

Takk for godt forslag. Jeg har dessverre ingen venner, men har heldigvis familie da...Men er begrenset hvor mye jeg kan være med de siden de bor ett stykke borte. Ellers liker jeg godt å gå turer, spesielt på fjellet men er vanskelig for meg å komme meg på fjell da siden jeg ikke har bil...Men jeg kunne jo forsøkt å finne en aktivitet som er lettere tilgjengelig da...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for godt forslag. Jeg har dessverre ingen venner, men har heldigvis familie da...Men er begrenset hvor mye jeg kan være med de siden de bor ett stykke borte. Ellers liker jeg godt å gå turer, spesielt på fjellet men er vanskelig for meg å komme meg på fjell da siden jeg ikke har bil...Men jeg kunne jo forsøkt å finne en aktivitet som er lettere tilgjengelig da...

Liker du å trene? Trening gir meg energi og glede.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker du å trene? Trening gir meg energi og glede.

Ja, liker å jogge faktisk, har bare ikke fått gjort det på en stund pga manglende overskudd og energi. Så takk for påminnelse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...