Gå til innhold

Har så dårlig selvtillit at jeg kommer aldri til å få en mann som elsker meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har så dårlig selvtillit og er så innadvendt at jeg tenker jeg aldri kommer til å finne en mann som elsker meg for den jeg er. Hvordan kan jeg endre meg så jeg kanskje kan finne noen?

Anonymkode: 43e3b...9fa

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Må man ha god selvtillit og være utadvendt for å bli likt?

I mitt sikkert litt ødelagte hode så tenker jeg det, ja. Men hva fasiten er vet jeg ikke.

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har så dårlig selvtillit og er så innadvendt at jeg tenker jeg aldri kommer til å finne en mann som elsker meg for den jeg er. Hvordan kan jeg endre meg så jeg kanskje kan finne noen?

Hvorfor må du ha en mann som elsker deg?
Begynn med å elske deg selv du. Se deg i speilet, så ser du din beste trofaste venn.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg trodde ingen kunne elske meg, og ble sammen med en mann som mishandlet meg - akkurat som min mor. Jeg fikk kjenne hans slag allerede på andre eller tredje «date» (fest). 

Anonymkode: 2fed7...c10

Du har det vondt :(

Det å få seg en partner er ikke avgjørende for å ha et godt liv. Du må gjerne ønske deg en allikevel, men helst av andre grunner enn at du trenger bevis på at du er bra nok. 

Hvor gammel er du? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...