Gå til innhold

Hva ligger det i å være psykisk ustabil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det betyr jo det der betyr,sånn ordrett: man er ustabil psykisk. Kan handle om labilitet - det skal lite til for å svinge ut i en eller annen retning. Veldig kort mellom gråt, latter, sinne... 

Vet ikke om man vil si at man er psykisk ustabil ved en depresjon der en har en forandret tankegang men er mest apatisk ellers? 

Enig i at det handler om at man svinger mye. Evt pga sykdom gjør impulsive og dårlige handlinger. 

Jeg har shizoaffektiv og er i en pågående depresjon. Men min adferd og framtoning er stabil. Nede ja, men stabil. 

Vet derfor ikke om det blir rett å kalle meg ustabil. Men mulig jeg tar feil.

AnonymBruker
Glitter skrev (På 23.9.2024 den 8.01):

Enig i at det handler om at man svinger mye. Evt pga sykdom gjør impulsive og dårlige handlinger. 

Jeg har shizoaffektiv og er i en pågående depresjon. Men min adferd og framtoning er stabil. Nede ja, men stabil. 

Vet derfor ikke om det blir rett å kalle meg ustabil. Men mulig jeg tar feil.

Jeg er moderat deprimert og behandler sa at jeg er ustabil. Men jeg svinger ikke nevneverdig,  er stabilt nede med noen glimt av overskudd. Vet ikke helt hva han mente, må spørre han.

Anonymkode: 5adde...4ad

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er moderat deprimert og behandler sa at jeg er ustabil. Men jeg svinger ikke nevneverdig,  er stabilt nede med noen glimt av overskudd. Vet ikke helt hva han mente, må spørre han.

Anonymkode: 5adde...4ad

Ja bare spør han du. Det er det beste. Ingen her kan vite med sikkerhet hva han mente. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...