Gå til innhold

Vanskelige hendelser med medpasienter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det flere her som har hatt vanskelige hendelser med medpasienter når du har vært innlagt? Hva skjedde så fall?

Her er mine:

En psykotisk medpasient kom inn på mitt rom med mat fordi hun trodde jeg ikke fikk mat, i tillegg var hun redd for de ansatte siden hun trodde de kom til å drepe oss. Det endte med at når de oppdaget at hun var inne med meg at de jaget henne ut, la henne i bakken utenfor døren min også dro henne inn på rommet hennes.

En manisk medpasient satt seg helt tett tett inntil meg i sofaen og begynte å stryke meg over låret og håret og var skikkelig nærgående. Selv om det satt personal der som var vitne til det så tok det flere minutter før noen av de sa noe(!?). Jeg klarte ikke si fra selv.

En utagerende medpasient ble lagt i gulvet rett utenfor rommet så jeg ikke kunne gå ut. Jeg var altså tilfeldigvis på vei ut i stuen men så så jeg plutselig at det lå noen på gulvet der og mange ansatte holdt han fast.

Anonymkode: 16acb...757

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486945-vanskelige-hendelser-med-medpasienter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Fysj av meg det høres ut som en skikkelig drittplass du er på. Må du være der?

Jeg er heldigvis ikke innlagt der nå og har ikke vært innlagt på 1 års tid heller. Disse hendelsene som jeg har skrevet om er også flere år siden, så får håpe de er bedre nå.

En medpasient knuste en annen pasient sin dør til pinneved med bare nevene fordi han stjal en brus.

En medpasient gikk inn på rommet mitt og sendte bilde av meg til flere på facebooken min.

En medpasient stjal mat og brus fra de andre pasientene.

AnonymBruker
Everybody skrev (7 minutter siden):

En medpasient gikk inn på rommet mitt og sendte bilde av meg til flere på facebooken min.

Tok medpasienten bilde av deg også fant deg på facebook også sendte bildet til vennene dine eller?

Annonse

FjellOgDalar

En medpasient (uvisst av hvilken grunn) fikk det for seg at jeg var med i en eller annen gruppe som forsket på hen. Stakkaren var livredd for meg, og ble flyttet til en annen avdeling. Jeg håper virkelig det hjalp, for jeg fikk virkelig vondt av hen. 

Annonse

En pasient som smadret en kjøkkenstol til pinneved mens h*n ropte at "Jesus er Herre over NN Sykehus".  H*n ble tatt hånd om uten beltelegging.

En natt våknet jeg av noen voldsomme smell og brak, og veggen inn til naboen skalv under tyngden av brakene. "Det går bra - han har tre menn inne hos seg" sa nattevakten som så at jeg reagerte på bråket. Etter to slike netter, ble den pasienten flyttet inn på en skjermet post på samme avdeling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...