Gå til innhold

Er det rart å spør henne om hun husker meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var innlagt mye på akuttpost fra sommer 2015 og til vinter/vår 2018. Nå har jeg fått en sykepleier som behandler som jeg husker fra den perioden (ut i fra navnet hennes), tror også hun var min kontakt en del ganger. Er det rart å spørre om hun kjenner meg igjen eller er det ok?

Anonymkode: 5810d...4ac

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var innlagt mye på akuttpost fra sommer 2015 og til vinter/vår 2018. Nå har jeg fått en sykepleier som behandler som jeg husker fra den perioden (ut i fra navnet hennes), tror også hun var min kontakt en del ganger. Er det rart å spørre om hun kjenner meg igjen eller er det ok?

Du tror hun var kontakten din?

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Du tror hun var kontakten din?

Ja altså greia er at jeg stort sett har dårlig hukommelse fra innleggelsene mine så jeg er ikke sikker på om hun faktisk var kontakten min eller om hun bare kom innom med medisiner eller jeg snakket med henne når hun satt i den fellesstuen eller hva...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja altså greia er at jeg stort sett har dårlig hukommelse fra innleggelsene mine så jeg er ikke sikker på om hun faktisk var kontakten min eller om hun bare kom innom med medisiner eller jeg snakket med henne når hun satt i den fellesstuen eller hva...

Bare spør. Ikke sikkert hun husker deg men er jo bare hyggelig å høre at du tror du husker henne og det til tross for dårlig husk. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes det er helt naturlig å ta opp at dere har møttes før. Så kan det godt hende hun ikke husker deg, men det er uansett fint å få en felles anerkjennelse av at dere også har møttes før 😊

Annonse

AnonymBruker
Sokk skrev (På 23.9.2024 den 7.33):

Synes det er helt naturlig å ta opp at dere har møttes før. Så kan det godt hende hun ikke husker deg, men det er uansett fint å få en felles anerkjennelse av at dere også har møttes før 😊

Hun husket meg faktisk! Og hun er jo så hyggelig for hun bare: "Ja, jeg husket deg! Og jeg gledet meg til å møte deg igjen for jeg likte deg som person"... Det er jo ikke så ofte man får komplimenter så jeg ble litt satt ut og tom for ord, men fikk nå sagt takk hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...