Gå til innhold

Noen som har vært på foredrag med Psykolog med sovepose her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det var fint å få med seg :) Ikke noe revolusjonerende bra, med glad jeg dro. Har man løst boka (bøkene) hennes og føler henne på insta, så er det ikke noe nytt. Men hun er flink til å formidle og fin å høre på :)

AnonymBruker
Ut_på_tur skrev (8 minutter siden):

Synes det var fint å få med seg :) Ikke noe revolusjonerende bra, med glad jeg dro. Har man løst boka (bøkene) hennes og føler henne på insta, så er det ikke noe nytt. Men hun er flink til å formidle og fin å høre på :)

Takk for svar. Hun virker som en fin person med god humor (min type humor) så kunne tenke meg å dra på foredrag med henne. Artig at brukernavnet ditt passet så godt med tråden forresten! 

Anonymkode: 46db5...4ce

Jeg har vært og syntes det var et fint foredrag. Nå holder hun sikkert foredrag om den nye boken så det kan jeg ikke gå god for, men hun er veldig fin så det er sikkert bra det også. 

Jeg kommer til å gå hvis hun kommer hit med et nytt foredrag.

Generelt så synes jeg tilstedeværelse ute i naturen er undervurdert ved uhelse. Fikk sansen for henne gjennom hennes innspill rundt det å mestre å være ute.

Best medisin som jeg noen sinne har prøvd, er å sove ute i hengekøye. Gjerne ha med selskap så slipper man å være redd alene. Tenne bål på kvelden, spise enkelt og ta seg morgendupp i ett vann ved siden av.

Er ikke så hardcore at jeg klarer dette vinterstid, men når jeg får det til så føler jeg meg som best.

Er kanskje noe å prøve for flere av oss her☺️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...