Gå til innhold

Hvor mange dager tar det før man roer seg ned og blir mindre paranoid og forbanna på seroquel depot 50mg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått nok nå. Blir ikke hørt av legene. Nå tar jeg noen gamle medisiner jeg har i skapet og begynner på de. Har 40stk så de holder en stund. Hvor mange dager før virkning før mindre paranoid og mindre stemmer og mindre sint? @nachnoo

Anonymkode: 738b5...1e0

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Ved psykose kan det ta svært lang tid. Alt for lav dose. 

Javel, men jeg trenger ikke hjelp for direkte psykose. Men mot sinne, paranoid og stemmer. Fungerer ikke det umiddelbart? Og hvor mange mg må jeg ta? Og kan jeg begynne på mer enn 50mg med en gang? 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Javel, men jeg trenger ikke hjelp for direkte psykose. Men mot sinne, paranoid og stemmer. Fungerer ikke det umiddelbart? Og hvor mange mg må jeg ta? Og kan jeg begynne på mer enn 50mg med en gang? 

Paranoid og med stemmehøring, men ikke psykose???

Jeg har dessverre ikke lov til å si noe om dose til en konkret person.

Annonse

AnonymBruker
nachnoo skrev (10 timer siden):

Paranoid og med stemmehøring, men ikke psykose???

Jeg har dessverre ikke lov til å si noe om dose til en konkret person.

Ja går ikke det ann? Jeg har fortalt om stemmehøring og at jeg er paranoid mange ganger. Aldri vært snakk om psykose. 

Er nytteløst å ta Seroquel i små doser mot det du beskriver dessuten mister en medisiner mer og mer effekt etter utløpsdato. Ville heller brukt energi på å klage så du får rett medisin i rett dose. Du kan kontakte pasient og brukerombudet for hjelp eller sende klage til Statsforvalteren. 

Endret av aa-k-j

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...