Gå til innhold

Farlig å drikke for mange liter av Pepsi Max?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg drikker ca 4-5 liter med pepsi max daglig og har drikket den i fler år. Men kan jeg få for mye væske i meg? Vet en kan dø av å drikke for mye vann, Men gjelder dette også brus og andre typer drikker? 

Anonymkode: 6359e...ab6

Må du ikke tisse hele tiden?

Annonse

emilie321 skrev (55 minutter siden):

Jeg drikker mer væske på en dag, men jeg har noe som heter Diabetes Insipidus (har ingenting med Diabetes mellitus, altså sukkersyke å gjøre). Det gjør at jeg drikker mye, men hvor skadelig det er for andre, vet jeg ikke.

Vet du hvorfor du har fått det?

frosken skrev (13 minutter siden):

Vet du hvorfor du har fått det?

Har alltid tørstet enormt, men spesialisten på sykehuset mente det kunne være medikamentutløst. Hos meg så sitter det i hypofysen (lå en uke på sykehus for utredning)

Endret av emilie321
AnonymBruker
emilie321 skrev (4 minutter siden):

Har alltid tørstet enormt, men spesialisten på sykehuset mente det kunne være medikamentutløst. Hos meg så sitter det i hypofysen (lå en uke på sykehus for utredning)

En jeg kjenner fikk det som følge av litiumbruk. 

Anonymkode: f7153...67d

Annonse

AnonymBruker
FjellOgDalar skrev (5 minutter siden):

Om det er fordelt utover dagen kan du nok ta det med ro mtp. væskemengde, men sunt er det jo ikke. Ikke bra for tennene f.eks. Sier hun som elsker Cola Zero 😛 (dog ikke 4-5l/dag)

Ja det er jo fordelt utover dagen og kvelden, det er jo ikke over et par timer. Vet vel og merke at en kan dø av høyt inntak over kort tid, 

Anonymkode: 6359e...ab6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...