Gå til innhold

Kan man glemme å snakke hvis man går i årevis uten å snakke med noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det tror jeg ikke, men det kan bli vanskeligere kanskje. Ikke pga språket, men skaden det å ikke snakke med noen på 2 år har gjort.

Men da er det snakk om full isolasjon, ikke nett en gang. Og du snakker jo her, på en måte...

Anonymkode: 98373...6ff

AnonymBruker

Man kan bli ganske rar i hodet og miste ordforråd. Men tror det er fatningen man mister først. 

Men går du ikke i butikken og handler mat en gang? Da sier du ihvertfall ett ord. 

Anonymkode: e5f50...706

AnonymBruker

Skaff deg et kjæledyr så har du ihvertfall noen å snakke med. Alle som noen gang har hatt kjæledyr vet at man uansett hva slags dyr det er så snakker man til det som om det var et menneske. 

Annonse

AnonymBruker
On 9/25/2024 at 8:46 AM, AnonymBruker said:

Man kan bli ganske rar i hodet og miste ordforråd. Men tror det er fatningen man mister først. 

Men går du ikke i butikken og handler mat en gang? Da sier du ihvertfall ett ord. 

Sier "hei" og "nei". 

Anonymkode: 4f447...760

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er det ikke.

Anonymkode: 3b25d...45c

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er misbruk av tjenesten?

Anonymkode: 4f447...760

Det er jeg ikke enig i.

Anonymkode: a35a8...bdb

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jeg ikke enig i.

Hva da? At man ikke kan ringe hjelpetelefoner for å øve seg på å snakke? Man ringer jo slike telefoner av en grunn. Om det er ensomhet, psykiske problemer, whatever, eller for å øve seg på å snakke igjen, er jo ikke det misbruk av tjenesten. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva da? At man ikke kan ringe hjelpetelefoner for å øve seg på å snakke? Man ringer jo slike telefoner av en grunn. Om det er ensomhet, psykiske problemer, whatever, eller for å øve seg på å snakke igjen, er jo ikke det misbruk av tjenesten. 

Jeg mente at jeg er enig med deg. Klart hun kan ringe hjelpetelefoner. Hun trenger jo hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...