Gå til innhold

Folk som endrer personlighet når dem drikker alkohol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjenner flere som endrer seg til det negative når dem drikker alkohol, og da blir jeg usikker på dem. Hvem er dem egentlig? Jeg endrer meg ikke når jeg drikker alkohol, jeg blir bare mer glad og pratsaglig og ler. Men så er det dem som blir mer negative og kverulerende når dem drikker. Skal ta opp flere negative ting. Jeg holder meg til det positive fordi jeg har fokus på det i livet mitt. Jeg får jo noen tanker selv da om slike personer. hva tenker dere?

Anonymkode: bfcc8...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er naturlig at alkohol forsterker følelser. Både positive og negative. Så mister man gjerne hemninger og dømmekraften blir dårligere.

Anonymkode: 7f236...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Alkohol har en tendens til å forsterke den stemningen man er i før man begynner å drikke. Det i kombinasjon med å miste hemninger er en dårlig oppskrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg endrer meg ikke når jeg drikker alkohol

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg blir bare mer glad og pratsaglig og ler

Da endrer du deg jo da, men til noe du selv syns er ok. Ikke sikkert alle rundt deg er enige? 

Absolutt alle endrer seg med alkoholinntak, men hvordan man endres varierer jo veldig. Jeg blir også glad, men kunne nok bli både høylytt og masete glad i alle rundt meg i tidligere tider når inntaket var hlyere og mer ukontrollert. Noen syns det er like slitsomt med fulle høylytte glade folk som med fulle mutte eller sure folk. 

Hvem de er, spør du? De er vanlige naboer, ektefeller, sønner og døtre - vanlige nordmenn oppvokst i norsk alkoholkultur, men som ikke har godt av alkohol.

Hva jeg tenker om dem? Jeg tenker at de som blir sure, sinte, sjalu eller voldelige bør kutte alkohol helt eller redusere til et minimum, mens vi som blir glade og lette til sinns kan drikke noe, men ikke så mye at vi blir masete for omgivelsene.

Hva mener du selv da? 

Anonymkode: 20c86...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...