Gå til innhold

Zyprexa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):


Kan noen dele erfaring med zyprexa? 
 

hvordan er den ift seroquel mtp angst,tankekjør, kogntive greier?

blir man veldig tung og fjern av den? Er allerede det- samtidig m veldig uro. Og skikkelig tankesurr

 

Fikk veldig angst av seroquel.

 

evt andre ap som er egna?

Anonymkode: 6b1ec...f54

Verre enn Serequel. Kommer aldri til og prøve den igjen. Ta IKKE for mye Serequel.  Det gjorde jeg i 2012. Lå en uke på A-hus. Fikk tabletter på 300 mg, og jeg tok imot og puttet i meg flere i løpet av dagen, og for og få sove.  Lå på hjerteavdelingen. De fant ikke ut hva som feilte meg. Har vel aldri blitt undersøkt så godt. DDet fant min yngste datter en stund etter jeg kom hjem. Hadde ikke følelse i venstre ben. Jeg var hoven i hele kroppen (vann). Var på toalettet hele tiden. Dette skulle jo ut. Det rant og rant. Da hadde jeg bråsluttet da jeg kom hjem, og det skal ikke gjøres. Da min datter fikk eldstemann hadde hun en god del vann i kroppen. Så hun så sammenheng med det. Og det stemte. Jeg hadde abstinenser til langt ut i 2013. Var skikkelig syk. I 2019 fikk jeg 25 mg, og er veldig, veldig forsiktig. Fikk Imovane på sykehuset. Sov veldig godt. Mener og huske at jeg ikke tok Serequel på sykehuset. Det var inn med ambulanse 14.desember, hjem 21. desember. Hadde med Imovane hjem fra sykehuset. Og da det var tomt var det på'n igjen med Serequel.  Etter 2 dager skjønte jeg sammenhengen. Kunne ikke stå oppreist. Da var det slutt med de.... En litt lang advarsel fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 time siden):

Zyprexa kalles "apedop" av en grunn. Ble lurt til å ta den og det skal aldri skje igjen.

Samme som Truxal og Nozinan har jeg hørt."apedop" Har prøvd disse. Zyprexa og. Grusomt alle tre for meg..Men sikkert ok for andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...