Gå til innhold

Hvorfor ønsker man ofte å være innlagt når man har eupf?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har den diagnosen men ønsker ikke å være innlagt. Ikke uten at det er helt nødvendig. Hvorfor ønsker du å være ofte innlagt ? Ikke alle med den diagnosen ønsker det.

Anonymkode: 51700...58d

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 time siden):

Når folk blir svært syke, enten det er somatikk eller psykiatri, vil de gjerne være der hjelpen finnes. Meget forståelig, synes jeg. 

Et man svært syk når man har eupf?

Anonymkode: 5a87b...09d

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det var slik hn mente det. Men at om man har eupf og er deprimert feks.

Anonymkode: ae9cd...a7c

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva vet du egentlig om eupf? Det er jo selvfølgelig forskjeller fra små trekk til moderate og alvorlige trekk. Det gjelder jo alle pf som fins. 

AnonymBruker
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Når folk er alvorlig syke, har de oftest behov for utvidet omsorg og trygghet sammenlignet med det de har når de er friske.

Ok så hvorfor blir mennesker med eupf oftest nektet innleggelser da eller bare får kortvarige og skrevet ut dagen etter?? 

Anonymkode: 650eb...05a

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok så hvorfor blir mennesker med eupf oftest nektet innleggelser da eller bare får kortvarige og skrevet ut dagen etter?? 

Fordi forskning viser at det ikke alltid er omsorg som på sikt er den beste hjelpen.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan ikke du slutte å spamme? Ingenting galt i å stille spørsmål. 

Nei, men det har vært hets mot en bruker her inne, og jeg oppfatttet tråden som nok en hets eller en skjult agenda mot denne brukeren. Beklager. 

Anonymkode: 0887f...3ec

AnonymBruker
Stormwind skrev (39 minutter siden):

Det er fordi dette er en pasientgruppe som lider ganske mye. 

Ja jeg har lidd mye av denne pf, men har opplevde mange traumer i barndommen min og. 

Hadde EUPF i noen år og grunnen var at jeg hadde det så utrolig jævlig hjemme alene. Var i konstant beredskapsmodus og fungerte veldig dårlig. Var ikke det at jeg elsket å være innlagt, men det ble en trygghet for meg. 

Nå har jeg ikke diagnosen lengre, men er uansett innlagt. Ønsker meg hjem, men er på tvang. Slik har det vært i seks uker. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Hadde EUPF i noen år og grunnen var at jeg hadde det så utrolig jævlig hjemme alene.

Den eneste grunnen altså? Du fungerer jævlig dårlig hjemme alene nå også etter hva jeg har skjønt på deg. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den eneste grunnen altså? Du fungerer jævlig dårlig hjemme alene nå også etter hva jeg har skjønt på deg. 

Hva mener du med den eneste grunnen? 

Jeg fungerer bedre hjemme nå enn før. Selv om jeg fortsatt fungerer dårlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...