Gå til innhold

Hva tenker dere om lengde på innleggelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når man er så langt nede som jeg var trengte jeg virkelig den innleggelsen (5 mnd).

Anonymkode: a45e8...eb1

Hva var det som hjalp deg på innleggelsen? 

Anonymkode: a7d4d...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Når man er så langt nede som jeg var trengte jeg virkelig den innleggelsen (5 mnd).

Anonymkode: a45e8...eb1

Har vært veldig langt nede jeg og, men det er jo individuelt hvor lenge en innleggelse varer i forhold til effekt. Noen har effekt av langvarig og noen av kortvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er den faglige begrunnelsen for at en deprimert person trenger en 6mnd lang innleggelse? Vil å glo i hvite vegger og å gå rundt i sykehuskorridorer i 6mnd gjøre en deprimert person mindre deprimert? 

Anonymkode: a7d4d...503

Hvorfor stiller du det spørsmålet til meg? Jeg har ikke argumentert for så lange innleggelser ved depresjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overfladisk sagt, kan en si at innleggelsen bør være så kort som mulig, men så lang som nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (24 minutter siden):

Litt overfladisk sagt, kan en si at innleggelsen bør være så kort som mulig, men så lang som nødvendig.

Det er vel sånn på somatisk også?

opplever at på somatisk må man ut så fort man viser tegn til bedring. 

Endret av Emoji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...