Gå til innhold

Klarer snart ikke mer


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Har prøvd alt. Piller,psykolog pg hele driten. Er så stressa ig har så mye uro, er også så trist og såra av alt, og så følsom og sint. Tok 20 mg vival men nå kpmmer jeg til å dpisr i søvne. Debjeg har i livet mitt er typ 5 mennrsker og alle er dritt lei.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kommer til å gjøre hva i søvne? Det føles kanskje ikke sånn ut akkurat nå, men der er hjelp å få og det er mulig å få det bedre også, du må bare holde fast i håpet.

Anonymkode: 1f678...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kommer til å gjøre hva i søvne? Det føles kanskje ikke sånn ut akkurat nå, men der er hjelp å få og det er mulig å få det bedre også, du må bare holde fast i håpet.

Anonymkode: 1f678...a3b

Får ikke hjelp. Bare ap, ikke angstmedisiner. Nei, ting har ikke cært bra i to år. Og heg prøver , men blir ikke hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Får ikke hjelp. Bare ap, ikke angstmedisiner. Nei, ting har ikke cært bra i to år. Og heg prøver , men blir ikke hørt.

Hvor lenge har du gått på ap da? Mulig det bare tar litt tid før det hjelper? 

Anonymkode: 1f678...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor lenge har du gått på ap da? Mulig det bare tar litt tid før det hjelper? 

Anonymkode: 1f678...a3b

13 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

13 dager

Folk frykter meg, og jeg frykter andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du kommer til å gjøre hva i søvne? Det føles kanskje ikke sånn ut akkurat nå, men der er hjelp å få og det er mulig å få det bedre også, du må bare holde fast i håpet.

Anonymkode: 1f678...a3b

Jeg spiser i søvne med benzio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (23 minutter siden):

13 dager

13 dager, da er du i det verste opptrappingstidspunktet. Ar du har mer angst nå kan bety at medisinen vil virke på sikt. Hold ut i noen uker til så kan det snu.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
kaNor skrev (3 minutter siden):

13 dager, da er du i det verste opptrappingstidspunktet. Ar du har mer angst nå kan bety at medisinen vil virke på sikt. Hold ut i noen uker til så kan det snu.

 

Hvpr lang tod tpk det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (54 minutter siden):

Får ikke hjelp. Bare ap, ikke angstmedisiner. Nei, ting har ikke cært bra i to år. Og heg prøver , men blir ikke hørt.

Hva slags hjelp vil du ha da? 

Anonymkode: 32035...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...