Gå til innhold

Dere som er deprimerte; hvor mye utmattelse opplever dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må hvile etter aktiviteter og har på langt nær det samme energinivået jeg hadde før sykdommen. Klarer å stå i halv stilling i en krevende fysisk jobb. Må sove etter jobb. Går saktere enn jeg gjorde før. Kroppen kjennes tung og seig ut.

Anonymkode: 1f9ef...4bc

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg tar utgangspunkt i siste depresjon som var nå nylig, opplevde jeg en veldig slitenhet og stort behov for søvn. Orket omtrent ingenting annet enn å ligge på sofaen, omtrent tom for krefter. Hadde moderat depresjon. 

Hvordan ble du frisk? Kjenner meg ganske desperat.

Annonse

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fantastisk å høre!

Ja :) Prøv å holde motet oppe, og tenk at det ikke kommer til å vare for alltid! Du kommer ut av det etterhvert du også. Men VET at det ikke er lett å tenke sånn når man er der nede. 

Endret av Vendi
Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke at jeg gjør🥲

Nei, jeg skjønner. Jeg la litt til innlegget mitt over, men du rakk å sitere meg før jeg endret. Jeg VET som sagt at det ikke er lett å tenke at det vil gå over eller bli bedre når man først er "der nede". Jeg har det akkurat sånn jeg også da. Men så går det over likevel. Ta tida til hjelp, ta vare på deg selv, benytt deg av de råd du evt har fått, og ta de medisinene du evt har fått. Så kommer det til å bli bedre etterhvert. Masse god bedring! ❤️

AnonymBruker
Vendi skrev (13 minutter siden):

Nei, jeg skjønner. Jeg la litt til innlegget mitt over, men du rakk å sitere meg før jeg endret. Jeg VET som sagt at det ikke er lett å tenke at det vil gå over eller bli bedre når man først er "der nede". Jeg har det akkurat sånn jeg også da. Men så går det over likevel. Ta tida til hjelp, ta vare på deg selv, benytt deg av de råd du evt har fått, og ta de medisinene du evt har fått. Så kommer det til å bli bedre etterhvert. Masse god bedring! ❤️

Hjertelig takk❤️jeg er så lei av å være syk og det gjær så fryktelig vondt! Så glad for at du ble frisk!

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hjertelig takk❤️jeg er så lei av å være syk og det gjær så fryktelig vondt! Så glad for at du ble frisk!

Jeg så nå at det var din anonymkode som hadde hatt det sånn i år! Da skjønner jeg veldig godt at du er motløs, sliten og lei. Hvilken medisinsk hjelp får du? Hva sier legen din? Kanskje bør du henvises DPS hvor ekspertene holder til. Du fortjener god hjelp med dette. 

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Jeg så nå at det var din anonymkode som hadde hatt det sånn i år! Da skjønner jeg veldig godt at du er motløs, sliten og lei. Hvilken medisinsk hjelp får du? Hva sier legen din? Kanskje bør du henvises DPS hvor ekspertene holder til. Du fortjener god hjelp med dette. 

Takk for omtanken. Jeg får god hjelp, men jeg blir ikke frisk. 

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns det er ofte de milde til moderate depresjonene som er værst når det kommer til utmattelse. Sånn er det for meg. ved de sterkere depresjonene så er det andre symptomer som tar over. men har så klart lite energi da å

Anonymkode: 0d30e...b1c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...