Gå til innhold

Spiser man i søvne av zopitin?


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Anyone? Tok der nå og angrervog lurer på om jeg heller skal gå å kjøpe energidrikke og holde meg våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (2 minutter siden):

Alle er så lei av meg, jeg prøver jo å komme med gode innspill i andre tråder.

Hvorfor tror du andre er lei av deg?

Anonymkode: f59d7...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (15 minutter siden):

Anyone? Tok der nå og angrervog lurer på om jeg heller skal gå å kjøpe energidrikke og holde meg våken.

Aldri opplevd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor tror du andre er lei av deg?

Anonymkode: f59d7...dde

Fordi folk gidder ikke svare meg, ser pånmeg som psykisk vrak. Nå skal jeg ikke sove hjemme i natt, må vekk fra godteriet under sofaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96
cilie skrev (1 time siden):

Aldri opplevd det, nei. 

Nå er jeg hos vennina mi og ddet blir døgning da jeg ikke kan sove med zopiti ... en lang natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (19 minutter siden):

Er zopitin det samme som imovane

Ja, og jeg har aldri opplevd at jeg har gjort noe som helst i søvne når jeg tar det - annet enn å sove godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Lady HM skrev (46 minutter siden):

Ja, og jeg har aldri opplevd at jeg har gjort noe som helst i søvne når jeg tar det - annet enn å sove godt.

Såklart ingen kjenner seg igjen, nå er det håpesløst må slenge på med koffein jeg ikke tåler for å komme meg gjennom natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (6 timer siden):

Såklart ingen kjenner seg igjen, nå er det håpesløst må slenge på med koffein jeg ikke tåler for å komme meg gjennom natta

Hvordan tror du at en våkenatt med koffein skal kunne hjelpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (12 timer siden):

Såklart ingen kjenner seg igjen, nå er det håpesløst må slenge på med koffein jeg ikke tåler for å komme meg gjennom natta

Men, hvis absolutt ingen andre kjenner seg igjen i denne problemstillingen, hvorfor tror du at det skal skje bare med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96
Lady HM skrev (Akkurat nå):

Men, hvis absolutt ingen andre kjenner seg igjen i denne problemstillingen, hvorfor tror du at det skal skje bare med deg?

Fordi jeg gjør det alltid av imovane, og zopitin er samme med. Jeg gikk i søvne ut på glatta en natt i fjord vinter og smelte huet i isen. Kom hjem våkna opp i blod og med en tom sjokoladeplate. 

Da hadde jeg gått til en bensinstasjon i søvne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg gjør det alltid av imovane, og zopitin er samme med. Jeg gikk i søvne ut på glatta en natt i fjord vinter og smelte huet i isen. Kom hjem våkna opp i blod og med en tom sjokoladeplate. 

Da hadde jeg gått til en bensinstasjon i søvne. 

Jeg er litt værre en folk flest og har og spist av konteiner på utsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg gjør det alltid av imovane, og zopitin er samme med. Jeg gikk i søvne ut på glatta en natt i fjord vinter og smelte huet i isen. Kom hjem våkna opp i blod og med en tom sjokoladeplate. 

Da hadde jeg gått til en bensinstasjon i søvne. 

Men hvorfor spør du på forum hvis du allerede vet at du går i søvne av den medisinen?

Ta kontakt med fastlegen og hør om du kan få noen alternativer. Og ikke oppbevar snacks og snop hjemme.

Ellers må jeg innrømme at det høres litt rart ut å gå i søvne til en bensinstasjon og handle. Høres veldig ekstremt ut å gjøre så mye i søvne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

hvis det er det samme som imovane så nei, jeg opplever ikke noe sånt. 

Det er jo tråd opp og ned om imovane, benzio og å spise i søvne. Google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Vhanja skrev (24 minutter siden):

Men hvorfor spør du på forum hvis du allerede vet at du går i søvne av den medisinen?

Ta kontakt med fastlegen og hør om du kan få noen alternativer. Og ikke oppbevar snacks og snop hjemme.

Ellers må jeg innrømme at det høres litt rart ut å gå i søvne til en bensinstasjon og handle. Høres veldig ekstremt ut å gjøre så mye i søvne.

Jeg kan jo ikke drive å ringe ned fastlegen døgnet rundt. Finnes ikke stort annet en imovane jeg sover av, har prøvd ALT faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (2 minutter siden):

Jeg kan jo ikke drive å ringe ned fastlegen døgnet rundt. Finnes ikke stort annet en imovane jeg sover av, har prøvd ALT faktisk. 

Det er ikke å ringe fastlegen døgnet rundt. Det er å ringe når man har et problem og man trenger hjelp. Det er hva fastlegen er til for.

Da får du låse ytterdøren og gjemme bort nøkkelen. Og ikke oppbevare snacks hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...